• CES 2015 | ایسوس Zenfone Zoom معرفی شد . نازک ترین دستگاه با زوم ۳X اپتیکال

    Zenfone-Zoom

    تایوانی ها پس از معرفی Zenfone 2 ، دستگاه دیگری را معرفی کردند که تمرکز آن بر روی دوربین است و می تواند پاسخی به Galaxy K Zoom شرکت سامسونگ باشد .

    این دستگاه که Zenfone Zoom نام دارد همانند Zenfone 2 به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p ، چیپست ۶۴ بیتی ۴ هسته ای Intel Atom یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز است . البته ضخامت Galaxy K Zoom برابر با ۱۶٫۶ میلی متر می باشد ، اما در این گوشی ضخامت به ۱۱٫۹۵ میلی متر کاهش یافته است که همین عدد یکی از دلایل برتری و نکات برجسته این دستگاه می باشد .

    اما صبر کنید ! ما گفتیم که این گوشی بر روی دوربین تمرکز دارد ، پس باید دوربین فوق العاده ای داشته باشد .

    دوربین این دستگاه به زوم ۳x اپتیکال مجهز است و همانند LG G3 از سیستم لیزر برای فوکوس استفاده می کند . البته فلش قدرتمند True Tone LED آن را نباید فراموش کرد . دریچه ی لنز دوبین این دستگاه f/4.8 می باشد که این عدد در Zenfone 2 برابر با f/2.7 بود . این دستگاه در رنگ های سیاه و سفید ، در ۴ ماه دوم سال ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود .

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.