• امنیت در نوک انگشتان شما!

    اثر انگشت شما بهترین رمز عبور شماست، همیشه همراه شماست و هیچ کس هم حتی نمی تواند حدس بزند چه شکلی است! تکنولوژی شناسایی لمسی آیفون ۶ از یک حسگر اثر انگشت منحصر به فرد برای باز کردن قفل گوشی استفاده میکند. و با پیشرفت های اخیر iOS 8 و شناساگر لمسی، اثر انگشت شما امکان دسترسی سریعتر و بیشتر را برایتان فراهم می کند.

    Touch-ID-exploded-pic

    اثر انگشت شما، آیفون شما!

    انگشت خود را روی دکمه ی Home بگذارید و قفل گوشی خود را به همین سادگی باز کنید. این شناساگر لمسی توانایی خواندن ۳۶۰ درجه ای را دارد. , و این یعنی، فرقی نمیکند که انگشت خود را با زاویه روی دکمه بگذارید یا حتی اگر چیزی بین این دو باشد؛ شناساگر لمسی این گوشی، اثر انگشت شما را تشخیص میدهد. و حتی این اجازه را به شما میدهد که با انگشت های دیگر خود نیز اینکار را بکنید. فقط کافیست تک تک آنها را در حافطه ی گوشی ثبت کنید.

    تکنولوژی پشت این سنسور شناساگر

    Touch-ID-technology-iPhone-6

    در زیر این دکمه از تکنولوژی های پیشرفته ی زیادی استفاده شده. با لمس این دکمه، فولاد ضد زنگی که آن را احاطه کرده انگشت شما را تشخیص میدهد و حسگر لمسی خازنی را به کار می اندازد. در مرحله ی بعد کریستال روی این دکمه تصویر انگشت شما را به سنسوری می فرستد، که قسمت های زیرین پوست انگشت شما را برای گرفتن اثر انگشت میخواند. حالا نوبت نرم افزار است که اثر انگشت شما را تشخیص داده و قفل گوشی را باز کند.

    با یک لمس ساده برنامه ها، موسیقی ها و ویدئو ها را برای خود داشته باشید

    این شناساگر فقط قفل گوشی شما را باز نمی کند. اثر انگشت شما برای شما در iTunes, iBooks و App Store خرید هم انجام می دهد و شما مجبور به وارد کردن پسورد یا اطلاعات صورت حساب نیستید. و برای اولین بار برنامه نویسان میتوانند شناسایی لمسی را هم وارد نرم افزار های رده ی سومی بکنند.

    لمس کنید، پرداخت کنید و کار تمام است
    urlsdf
    سیستم پرداخت Apple این اجازه را به شما میدهد که هزاران هزار پرداخت خود را با یک لمس ساده انجام دهید. فقط انگشت خود را روی سنسور لمسی بگذارید و پرداخت شما انجام میشود. و شما حتی با این تکنولوژی میتوانید در نرم افزار های مختلف نیز خرید کنید.

    (۴)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.