• Mr.Jump بر روی سیستم عامل اندروید

    mr-jump-android-game

    بازی Mr.Jump یک بازی دو بعدی در سبک دوندگی است که شما با کشیدن انگشت خود در گوشه ی صفحه کنترل بازی را در دست می‌گیرید .این بازی که توسط ZPlay منتشر شده هم اکنون راه خود را میان بازی های اندرویدی پیدا کرده و وارد این سیستم عامل شده است.

    Mr.Jump روی این نقطه تمرکز دارد که به طرز عجیبی بازی کردن را دشوار کند. این بازی شامل سه دنیای متفاوت می‌باشد که هر یک دارای تعداد زیای مرحله هستند.هر یک از این سه دنیا دارای محیطی متفاوت هستند که ممکن است محیطی بیابانی ، محیط آینده و دیگر محیط ها باشند.
    روش بازی بسیار ساده است به طوری که بازیکن تنها با یک بار ضربه زدن بر روی صفحه کاراکتر را کنترل میکند اما سختی کار آنجاست که بازیکن باید طبق زمان بندی صحیح این کار را انجام دهد تا کاراکتر به موقع بپرد و بازی پیش برود.

    Mr.Jump در نسخه ی دیگر بالغ بر ۱۶۸ میلیون بار بازی شده اما با این حال کم تر از ۷۰۰ نفر قادر به تمام کردن بازی بودند.(دقیق تر بگوییم ۶۷۳ نفر!) پس با بازی چندان ساده ای رو به رو نیستیم.
    جلوه های گرافیکی بازی حالت flat دارند ، همانند چیزی که در بازی Crossy Road شاهد آن بودیم.پس تا به اینجا همه چیز سر راست است جز این که شانس این که بتوانید بازی را تمام کنید وجود دارد اما چندان زیاد نیست.
    شما می‌توانید این بازی را به صورد رایگان از پلی استور دانلود کنید، اما شاهد تبلیغات میان بازی و آپشن های پولی که در صورت تمایل می‌توانید خریداری کنید نیز خواهید بود.

    (۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.