• شیائومی می مکس رونمایی شد؛ نسخه جدید رابط کاربری شیائومی رونمایی شد

    Untitled-63

    سر انجام کمپانی چینی شیائومی از فبلت جدید خود، با نام شیائومی می مکس رونمایی کرد. در جریان رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی می مکس از رابط کاربری جدید آن تحت عنوان می آی یو آی ۸ نیز رونمایی شد. تا پیش از این ما اطلاعات بسیار زیادی درباره گوشی هوشمند شیائومی می مکس را در فضای مجازی شنیده بودیم که البته هیچ کدام از آن ها رسمی نبودند. اما اکنون این اتفاق به صورت رسمی رخ داد. برای جزییات بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم در که در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    پیش از این شاهد این بودیم که در کنار اطلاعات بسیار از گوشی هوشمند شیائومی می مکس، تصاویری از آن نیز منتشر شده بود. در کنار این ها، تصویری که توسط مدیر عامل کمپانی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده بود، بسیاری از طرفداران این کمپانی را برای گوشی هوشمند شیائومی می مکس هیجان زده کرد. اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، نشان گوشی هوشمند شیائومی می مکس دارای صفحه نمایشی بیش از ۶ اینچ خواهد بود. همچنین گفته می شود که سخت افزار آن نیز بسیار قدرتمند و منحصر به فرد خواهد بود.

    اکنون، اطلاعات این اسمارت فون، یعنی گوشی هوشمند شیائومی می مکس به صورت رسمی منتشر شده است که در ادامه آن ها را مرور خواهیم کرد. گوشی هوشمند شیائومی می مکس دارای یک صفحه نمایش غول پیکر ۶٫۴۴ اینچی خواهد بود که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ خواهد بود. همچنین، حافظه رم آن ۳ یا چهار گیگابایتی خواهد بود که به درخواست خریدار تغییر خواهد کرد. مدل گوشی هوشمند شیائومی می مکس که دارای رم ۳ گیگابایتی خواهد بود نیز دو گزینه پیش روی خریداران قرار خواهد داد. بدین ترتیب که می توانید انتخاب کنید که گوشی شما دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی باشد یا فضای ذخیره سازی داخلی آن ۶۴ گیگابایت باشد. همچنین، در صورتی که مدل با رم ۴ گیگابایتی گوشی هوشمند شیائومی می مکس را خریداری کنید، حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

    البته این پایان کار نیست و شما باز هم می توانید گزینه های متعدد تری را انتخاب کنید. بدین صورت که شما می توانید چیپست و پردازنده گوشی هوشمند شیائومی می مکس را نیز انتخاب کنید. مدل گوشی هوشمند شیائومی می مکس که دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود، دارای پردازنده با چیپست اسنپ دراگون ۶۵۰ کمپانی کوالکام می باشد. دو مدل دیگر آن نیز که دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با رم ۳ و ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۴ خواهند بود، دارای چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ خواهند بود.

    گوشی هوشمند شیائومی می مکس دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این دوربین به پی دی ای اف می باشد. اگر شما جز آن افرادی هستید که تصاویر سلفی زیادی را ضبط می کنید، دوربین جلوی این دستگاه برای شما مناسب است. زیرا دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی گوشی هوشمند شیائومی می مکس مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود. همچنین امکان چت تصویری به وسیله آن نیز فراهم است.

    گوشی هوشمند شیائومی می مکس دو سیم کارته خواهد بود و از شبکه های ارتباطی ۴ جی و ال تی ای نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    باتری گوشی هوشمند شیائومی می مکس دارای ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد بود. البته شما نمی توانید آن را جدا کنید. گوشی هوشمند شیائومی می مکس دارای طول ۱۷۳٫۱ میلی متری می باشد. عرض آن ۸۸٫۳ میلی متر است و ضخامت آن ۷٫۵ میلی متر عنوان شده است. وزن آن نیز ۲۰۳ گرم می باشد.

    در کنار گوشی هوشمند شیائومی می مکس، از رابط کاربری می آی یو آی ۸ نیز رونمایی شد. این رابط کاربری بر پایه اندروید ۶٫۰ می باشد و سازندگان وعده یک رابط کاربری بسیار نو آورانه را می دهند.

    رابط کاربری می آی یو آی ۸ که در گوشی هوشمند شیائومی می مکس نیز مورد استفاده قرار گرفته است، با وجود تغییرات بسیار، بسیار چشم نواز شده است. در این نسخه از رابط کاربری می آی یو آی، فونت های آن دچار تغییراتی شده اند. همچنین در کنار تمامی تغییرات، شاهد افزوده شدن ۱۲ تصویر زمینه جدید بسیار زیبا برای دیوایس های شیائومی از جمله گوشی هوشمند شیائومی می مکس هستیم. گفتنی است که تصاویر پس زمینه به صورت خودکار تغییر می کنند و آن را ۵۰ رسانه مختلف که همگی با شیائومی در ارتباط هستند، تهیه کرده اند.

    در کنار تمامی تغییراتی که در ظاهر رابط کاربری می آی یو آی ۸ اعمال شده است، ما تغییرات دیگری را نیز شاهد هستیم. شما می توانید در این رابط کاربری، استیکرهای جدید اضافه کنید. ویرایش تصاویر نیز آسان تر شده است و اعمال افکت بر روی فیلم ها بسیار ساده شده است. ضمن اینکه شیائومی یک نرم افزار را نیز طراحی کرده است که باعث خواهد شد تا شما بتوانید راحت تر مسائل ریاضی را حل کنید و به شما کمک و سایر کاربران کمک های بسیاری خواهد کرد.

    در نسخه جدید این رابط کاربر، یک اسکنر اضافه شده است که به شما کمک می کند که کیو آر کدها را به راحتی اسکن کنید. این اسکنر به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی خریدهای آنلاین انجام دهید و از استورهای مختلف نرم افزارها و… را دانلود کنید.

    همچنین باید در انتهای صحبت درباره رابط کاربری جدید شیائومی این نکته را نیز عرض کنیم که تمامی این تغییراتی که بر روی نسخه جدید می آی یو آی اعمال شده است، مربوط به نسخه این رابط کاربری در داخل کشور چین است و به احتمال بسیار، باز هم شاهد ایجاد تغییرات بیشتر در نسخه جهانی آن خواهیم بود؛ البته هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون نسخه جهانی آن منتشر نشده است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد و ما شما را مطلع خواهیم کرد.

    در نسخه جدید رابط کاربری می آی یو آی، شاهد این هستیم که ماشین حساب و برنامه نوت برداری این رابط کاربری، بسیار نسبت به قبل بهینه شده اند. شما در نسخه جدید قادر خواهید بود تا از اجرای برخی اپ ها جلوگیری کنید؛ آن ها را به یکدیگر لینک کنید تا دومینو وار اجرا شوند. با این کار، شما می توانید بسیار در مصرف انرژی دستگاه خود، به خصوص گوشی هوشمند شیائومی می مکس صرفه جویی کنید.

    همچنین، باز هم شاهد این هستیم که در رابط کاربری جدید گوشی های شیائومی، حالت کنترل مصرف انرژی دچار تغییرات بسیاری شده اند. در واقع اینکه بگوییم نوسازی شده است، مفهوم را بهتر رسانده ایم. در این حالت، شما می توانید در گوشی هوشمند شیائومی می مکس و سایر گوشی هایی که از می آی  یو آی ۸ استفاده می کنند، اپ ها متوقف کنید و یا آن ها را برخی مواقع فعال کنید.

    اما گوشی هوشمند شیائومی می مکس دارای قیمت بسیار خوبی است که البته به احتمال زیاد، در خارج از بازار چین با قیمت های دیگری عرضه خواهد شد. مدل ۳ گیگابایتی گوشی هوشمند شیائومی می مکس که دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود، با قیمت ۲۳۰ دلار در داخل مرزهای کشور چین عرضه خواهد شد. مدل دیگری که دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی می باشد و رم آن نیز ۳ گیگابایتی است، ۲۶۱ دلار قیمت گذاری شده است. آخرین مدل گوشی هوشمند شیائومی می مکس که حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایتی است و حافظه رم آن ۴ گیگابایتی است، قیمتی معال ۳۰۷ دلار آمریکا دارد.

    گفتنی است که هر سه مدل که مشخصات مختلفی دارند، دارای رابط کاربری می آی یو آی ۸ خواهند بود. همچنین گوشی هوشمند شیائومی می مکس در رنگ های مختلفی عرضه خواهد شد. این رنگ ها سفید ، طلایی و خاکستری خواهند بود.

    اما اگر شما نیز جز یکی از افرادی هستید که از مدل های قدیمی اسمارت فون های شیائومی خریداری کرده اید و دوست دارید تا بدانید رابط کاربری می آی یو آی ۸ برای گوشی شما نیز عرضه می شوند، این قسمت را بخوانید.

    رابط کاربری می آی یو آی برای اسمارت فون های شیائومی می ۲، شیائومیمی ۲ اس، شیائومی می ۳ ، شیائومی می ۴ ، شیائومی می سی ۴ ، شیائومی می ۴ اس ، شیائومی می ۵ و شیائومی می مکس عرضه خواهد شد. همچنین قرار است تا برای تمامی مدل های سری ردمی و می نوت نیز انتشار شیائومی می آی یو آی ۸ رخ دهد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.