• سونی گوشی جدیدی در دست ساخت دارد

    gsmarena_00211

    این گونه که به نظر می رسد، سونی گوشی هوشمند جدیدی در دست تولید دارد. زیرا بر اساس انتشار یک بنج مارک جدید در روزی که گذشت، سونی درحال کاربر روی یک گوشی جدید است و به زودی اطلاعات بیشتری از آن به بیرون منتشر خواهد شد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    البته ما هنوز نام این گوشی هوشمند را نمی دانیم و تنها مدل آن مشخص شده است.

    بر اساس بنج مارک جدیدی که در GFX Bench منتشر شده است، گوشی هوشمند سونی اف ۳۲۱۶ (شماره مدل این گوشی اف ۳۲۱۶ می باشد و نام آن هنوز معلوم نیست) دارای یک صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی تاچ اسکرین خواهد بود و رزولوشن آن ۱۰۸۰p اعلام شده است. دوربین اصلی این اسمارت فون در دست ساخت ۲۱ مگاپیکسلی خواهد بود. ضمن اینکه این گوشی دارای یک فلش ال ای دی نیز می باشد. دوربین جلوی اسمارت فون جدید سونی ۱۶ مگاپیکسلی است. حافظه رم این گوشی ۲ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت عنوان شده است.

    چیپست این گوشی هوشمند MT 6755 هلیو پی ۱۰ اس او سی از شرکت مدیاتک می باشد. این چیپست ۱٫۹ گیگاهرتز قدرت پردازش خواهد داشت و هشت هسته ای می باشد. همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز Mali – T 860 اعلام شده است. سیستم عامل محصول جدید سونی اندروید ۶٫۰ مارشمیلو است.

    اگر از صفحه نمایش این گوشی هوشمند که نسبتا کوچک است چشم پوشی کنیم، سایر مشخصات آن شباهت بسیاری با گوشی سونی اکسپریا سی ۶ دارد؛ دستگاهی که چند روز پیش شاهد انتشار تصاویر جدیدی از آن بودیم و قرار است تا جانشین سونی اکسپریا سی ۵ اولترا باشد. همچنین گوشی اکسپریا سی ۶ دارای صفحه نمایش ۶ اینچی در نمونه اولیه بوده است که با توجه به صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی گوشی سونی اف ۳۲۱۶، احتمالا این دو گوشی از یکدیگر متفاوت هستند و هر دو خبری که منتشر شده است، معلق به یک گوشی هوشمند نمی باشد و سونی دو گوشی مختلف به بازار تلفن های هوشمند عرضه خواهد کرد.

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.