• لنوو وایب کی ۵ را هم اکنون پیش خرید کنید

    gsmarena_004321

    گوشی هوشمند جدید کمپانی لنوو، وایب کی ۵ نام دارد. این گوشی هوشمند که به همراه گوشی دیگر این کمپانی یعنی لنوو وایب کی ۵ پلاس در فوریه سال جاری میلادی و در نمایشگاه موبایل ورد کنگره رونمایی شد، هم اکنون برای پیش خرید در اروپا در دسترس است. نخستین کشوری که پیش خرید این گوشی در آن آغاز شد یونان است. قیمت دستگاه نیز ۱۹۹ یورو می باشد. برای جزییات بیشتر در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    شما می توانید هم اکنون این گوشی هوشمند را پیش خرید کنید. جالب است که این اتفاق حدودا پس از گذشت یک ماه از راه اندازی مدل مخصوص لنوو برای هند، یعنی پلاس می افتد. بنابراین گوشی هوشمند لنوو وایب کی ۵ پلاس با قیمت ۱۲۶ دلار آمریکا که برابر با ۸،۴۹۹ روپیه هند است، در این کشور عرضه می شود. همچنین لازم به ذکر است که لنوو وایب کی ۵ در هند با قیمت ۱۹۹ یورو عرضه می شود.

    این اسمارت فون ساخت کمپانی لنوو از مشخصات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. پردازنده لنوو وایب کی ۵، اسنپ دراگون ۴۱۵ است. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است و حافظه رم آن ۲ گیگا بایت می باشد. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت خواهد بود. صفحه نمایش این موبایل ۵ اینچی اچ دی اعلام شده است. دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسل می باشد. باتری آن نیز ۲،۷۵۰ میلی آمپر ساعت گنجایش دارد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.