• به زودی برای اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس اندروید مارشمیلو عرضه می شود

    2100

    قرار است تا به زودی یکی از گوشی های هوشمند برند زیر مجموعه هواوی، یعنی آنر به روز رسانی اندروید مارشمیلو را دریافت کند. این اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس است. البته هنوز هیچ اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است. گفتنی است خبر عرضه به روز رسانی جدید اندروید برای این گوشی توسط توییتر بخش آمریکای برند آنر اعلام شد. جزییات بیشتر را در بخش خبر اندرویدکده بخوانید.

    آن ها که به زودی برای اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس به روز رسانی اندروید مارشمیلو را منتشر خواهند کرد، این توییت را به اشتراک گذاشتند:

    این شیرین است. نرم است. به زودی به اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس خواهد آمد. برای آن [اندروید مارشمیلو] آماده اید؟
    — Honor USA (@Honor_USA) April 22, 2016

    اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس در ابتدا با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ در ژانویه گذشته راهی بازار شد. قیمت آن نیز حدود ۲۰۰ دلار آمریکا است. اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس در چندین رنگ عرضه می شود که آن ها طلایی، نقره ای و خاکستری هستند. شما می توانید این گوشی را از طریق فروشگاه های Hi Honor ،Amazon و Newegg خریداری کنید.
    این گوشی ابتدا در آمریکا عرضه شد و چندی بعد نیز راهی سراسر جهان شد. قیمت آن در اروپا ۲۲۹٫۹۹ یورو است و در بریتانیا نیز قیمت اسمارت فون هواوی آنر ۵ ایکس ۱۸۹٫۹۹ پوند است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.