• سامسونگ دعوتنامه ای را به نمایشگاه CES 2016 ارسال کرد

    samsung-ces-2016

    اگر یکی از طرفداران دنیای فناوی اطلاعات هستید، بدون شک نام نمایشگاه CES برایتان نامی آشنا می باشد. تنها چند هفته دیگر نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ برگزار می شود. نمایشگاه CES بزرگترین نمایشگاه لوازم های الکتریکی و تکنولوژی دنیا می باشد. همچنین این مراسم اولین مراسم سال میلادی جدید یعنی ۲۰۱۶ نیز ترقی می شود. با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶، کم کم باید شاهد انتشار شایعه ها و خبرهای زیادی از این نمایشگاه بی نظیر باشیم. اخیرا خبری مبنی بر اینکه کمپانی کره ای سامسونگ دعوتنامه کنفرانس خود را برای حضور در این نمایشگاه به برگزارکنندگان این نمایشگاه ارسال کرده است، در فضای مجازی به چشم دیده می شود. بنا به اطلاعات منتشر شده، اگر این کمپانی ای کره ای در این مراسم حضور داشته باشد، به احتمالا باید شاهد رونمایی از پرچمدار جدید خود یعنی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ باشیم. در ادامه همراه وبسایت اندرویدکده باشید.

    چند هفته دیگر در کشور آمریکا و در شهر زیبای لاس وگاس نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه بی نظیر از همه فناوری های شما میتوانید درمورد آن ها فکر کنید، به نمایش گذاشته می شود. متاسفانه اگر منتظر رونمایی از گوشی های هوشمند جدید در این مراسم هستید باید بدانید که اغلب در این نمایشگاه از گوشی های جدید رونمایی نمی شود و کمپانی های دیگر از تکنولوژی های دیگر خود رونمایی می کنند. شایان به ذکر است که در سال گذشته تنها کمپانی ال جی از گوشی هوشمند G Flex 2 رونمایی کرد و دیگر شاهد معرفی گوشی های هوشمند و تبلت های جدید از سوی دیگر کمپانی ها نبودیم. اما مثل همیشه امسال نیز شایعه معرفی شدن گوشی هوشمند Samsung Galaxy S7 به گوش می رسد اما هنوز مشخص نیست که کمپانی سامسونگ قصد رونمایی از این گوشی را دارد یا خیر.

    کمپانی سامسونگ اغلب در کنفرانس های خود در نمایشگاه بزرگ CES از تکنولوژی های دیگر خود رونمایی می کند و کمتر دیده شده که این برند محبوب از اسمارت فون های جدید خود پرده برداری کند. طبق گزارشی که امروز منتشر شده است، سامسونگ به تازگی دعوت نامه ای را برای حضور در این نمایشگاه و اجرای کنفرانس رسمی خود به برگزارکنندگان مراسم CES ارسال کرده است که در این دعوت نامه به تاریخ ۵ ژآنویه سال ۲۰۱۶ اشاره شده است. به احتمال زیاد کنفرانس سامسونگ در روز ۵ ژانویه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۱۵ دی سال جاری در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد.

    شایان به ذکر است که علاوه بر وجود شایعه هایی که خبر از رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ را در نمایشگاه CES 2016 می دهند، شایعه های دیگری نیز وجود دارند که در این شایعه ها اشاره شده است که سامسونگ در ۲۱ ماه فبریه سال ۲۰۱۶ از پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم متوجه میشیم که کمپانی محبوب سامسونگ در سال های گذشته در ماه فبریه از پرچمداران خانواده گلکسی اس رونمایی کرده است و به همین علت احتمال معرفی شدن این گوشی هوشمند در ماه فبریه (معرفی در مراسم محلی MWC) بیشتر است. لازم است بدانید که نمایشگاه MWC در شهر بارسلونا واقع در کشور اسپانیا هر ساله در ماه فبریه برگزار می شود و موضوع این نمایشگاه نیز مربوط به تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد. البته این نمایشگاه به بزرگی مراسم CES نمی رسد چرا که نمایشگاه MWC تنها یک نمایشگاه محلی است! کمپانی سامسونگ در ماه فبریه سال ۲۰۱۵ از گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ رونمایی کرد.

    البته یکی از علت هایی که برخی از منتقدان آن را باور دارند این است که کمپانی سامسونگ مدتی است که از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نکرده است و بخاطر همین ممکن است در مراسم CES سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی شدن گوشی جدیدی از این کمپانی باشیم. البته یکی از دلایلی که سال گذشته این کمپانی کره ای از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نکرد این است که سال گذشته سامسونگ در مراسم CES 2015 در بخش موبایل با مشکلات جدی ای رو به رو بوده و این برند قادر به معرفی گوشی هوشمند جدیدی نبوده است.

    به هر حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر و حتی شایعه های بیشتری در این زمینه باشیم و بی شک شایعه های بیشتری در روز های آینده منتشر خواهد شد. در این صورت باید تا ۵ ژانویه سال ۲۰۱۶ منتظر بمانیم تا کنفرانس رسمی سامسونگ را مشاهده کنیم.

    دیدگاه شما در این باره چیست؟ آیا در مراسم CES 2016 از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد شد؟ معرفی شدن یا نشدن این گوشی در نمایشگاه CES 2016 را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه های شخصی خودتان با حتما با ما در میان بگذارید.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.