• مشخصات وان پلاس اکس را اینجا ببینید

    gsmarena_006

    شرکت وان پلاس به عنوان یک شرکت موفق خود را به دنیا معرفی کرد. شرکتی که با وان پلاس ۲ چند هفته ای در صدر جدول پرفروش ترین اسمارت فون ها، خلاق بودن خود را نشان داد. حال، این شرکت اعلام کرد که قرار است تا در کنفرانس خود، از وان پلاس X رونمایی شود. اسمارت فونی که در میدان متفاوتی نسبت به وان پلاس ۱ و وان پلاس ۲ مبارزه می کند. حال، مشخصات کامل این دستگاه مشخص شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    قرار است تا بدنه وان پلاس اکس از نوع سرامیک می باشد. همچنین مدل دیگری از این دستگاه با جنس عقیق نیز به فروش می رسد. هر دو مدل یک نوار فلزی را به دور خود می بینند. قاب پشت مدل سرامیکی مانند شیشه بوده و نمای بسیار زیبایی خواهد داشت.

    مدل سرامیکی این گوشی، قدر وان پلاس را به چالش کشیده است. این شرکت مدعی است که بیش از ۲۵ روز برای ساخت آن وقت صرف کرده اند. البته این موضوع را تنها می توان اهمیت کیفیت محصولات برای شرکت سازنده دانست.

    همچنین سایر مشخصات سخت افزاری آن نیز توسط شرکت سازنده مشخص شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی آمولد خواهد بود. گفته می شود که چیپست این دستگاه کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۱ خواهد بود. همچنین حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. گفتنی است که شما می توانید فضای ذخیره سازی این اسمارت فون را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا دهید.
    همچنین وان پلاس اکس دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور آن نیز ISOCELL شرکت سامسونگ خواهد بود. متاسفانه این گوشی قابلیت ضبط تصاویر ۴K را نخواهد داشت. موضوع ناامید کننده عدم قابلیت ثبت تصاویر ۴K این است که چیپست این دستگاه از ضبط تصاویر یاد شده پشتیبانی می کند. همچنین دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

    وان پلاس اکس دارای طول ۱۴۰ میلی متری می باشد. عرض آن نیز ۶۹ و ضخامت آن نیز ۶٫۹ میلی متری خواهد بود. مدلی که جنس آن از عقیق خواهد بود، ۱۳۸ گرم وزن خواهد داشت. گفتنی است که مدل سرامیکی نیز ۲۲ گرم سنگین تر می باشد.

    وان پلاس اکس از نظر پشتیبانی از قابلیت های ارتباطی در وضیعیت خوبی است. این گوشی از ۲G ،۳G ،۴G ،Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.0 ،GPS ،GLONASS و BDS پشتیبانی خواهد کرد. گفتنی است که این اسمارت فون دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ بوده و احتمال عرضه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای آن نیز وجود دارد. همچنین عمر باتری محصول جدید وان پلاس ۲۵۲۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

    قیمت اعلام شده برای وان پلاس اکس ۲۴۹ دلار آمریکا معادل ۱۹۹ یورو خواهد بود. البته قیمت یاد شده برای مدل عقیقی می باشد. گفتنی است که مدل سرامیکی ۷۰ یورو گران تر بوده و عرضه آن در ایالات متحده منتفی است. متاسفانه تنها ۱۰۰۰۰ دستگاه از آن ساخته شده است.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.