• اپراتور کانادایی Telus آماده فروش BlackBerry Priv

    1

    همانطور که پیشتر نیز گفته بودیم، پیش خرید اسمارتفون جدید بلکبری آغاز شده است و قیمتی در حدود ۶۹۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. حالا یکی از اپراتور های مطرح کانادا به نام Telus این موضوع را مطرح کرده است که آماده است از ۶ نوامبر، فروش این دستگاه را به صورت قراردادی آغاز کند. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اگر بخواهیم از مشخصات اسمارتفون جدید شرکت بلکبری صحبت کنیم باید با صفحه نمایش این گوشی شروع کنیم که به خوبی حس یک دستگاه پرچمدار را به ما منتقل می کند. این دستگاه از صفحه نمایشی ۵٫۴ اینچی و با کیفیت QHD استفاده می کند. وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده اسنپدراگون ۸۰۸ است که در کنار آن ۳ گیگابایت رم و کارت گرافیک Aderno 418 قرار گرفته اند. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایتی است و می توان آن را از طریق میکرو اس دی افزایش داد. دوربین پشت این دستگاه ۱۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو نیز ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری این دستگاه است.

    آقای چن پیشتر این موضوع را مطرح کرده بود که تا وقتی بلکبری نتواند یک دستگاه امن را آن هم با پلتفرم اندروید ایجاد کند آن را ارائه نخواهد کرد. دیروز بود که آقای چن مطرح کرد از مواردی که هیچ کاربری نباید درباره آن احساس بدی داشته باشد امنیت این دستگاه است که با سیستم های امنیتی قدرتمندی از طرف بلکبری پشتیبانی می شود.

    اخباری که پیشتر راجع به این شرکت کهنه کار مطرح شده خبر ازین موضوع می دهد که اگر بلکبری نتواند با این دستگاه فروش موفقی را تجربه کند ازین بازار کناره گیری خواهد کرد و به صورت جدی به تامین امنیت برای دستگاه های اندرویدی و iOS ای روی خواهد آورد. باید دید که تا چه حد بلکبری می تواند در این زمینه موفق باشد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.