• اندروید ۶٫۰ برای ال جی جی ۴ هفته آینده منتشر می شود

    main

    حتما به خاطر دارید که در روز ۱ اکتبر سال جاری، گوگل از اندروید ۶٫۰ پف نبات رونمایی کرد. به گذشت مدتی، این موضوع که این سیستم عامل برای گوشی های مختلف عرضه خواهد شد؛ طبیعی است. حال شرکت کره ای ال جی اعلام کرد که به زودی اندروید ۶٫۰ پف نبات را برای پرچم دار خود منتشر خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    شرکت ال جی اعلام داشت که به زودی گوشی ال جی جی ۴ اندروید ۶٫۰ پف نبات را دریافت خواهد کرد. پیش بینی می گردد که این سیستم عامل هفته آینده برای گوشی فوق الذکر منتشر گردد. این شرکت کره ای اعلام داشت که آماده سازی اندروید ۶٫۰ پف نبات برای پرچم دار ال جی به پایان رسیده است و به زودی تمامی دارندگان این گوشی، قادر به دریافت آن خواهند بود.

    مانند سالی که برای ال جی گذشت؛ اولین دریافت کنندگان اندروید ۶٫۰ مارشمیلو دارنگان لهستانی جی ۴ خواهند بود. ضمن اینکه این شرکت کره ای اعلام کرد که جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا به زودی ساکنین آمریکا، آسیا و سایر نقاط اروپا نیز اندرود ۶٫۰ مارشمیلو را دریافت خواهند کرد.

    این موضوع که ال جی توانست بسیار سریع و تقریبا همراه گوگل نسل جدید اندروید را برای گل سرسبد محصولات خود آماده کند؛ بی دلیل نیست. زیرا چیپ به کار رفته در ال جی نکسوس ۵ اکس، همان تراشه ای می باشد که در ال جی جی ۴ نیز استفاده شده است. بنابراین، دلیل اصلی آماده سازی اندروید ۶٫۰ پف نبات به سرعت انجام شد.

    (۱)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.