• تصویری از OnePlus جدید به بیرون درز کرد | OnePlus X یا OnePlus Mini?

    3

    کمی پیش بود که خبری راجع به آخرین اخبار مربوط به وان پلاس جدید را برای شمار منتشر کردیم. طی این خبر، این نکته به بیرون درز کرد که این دستگاه قرار است در روز ۱۲ اکتبر معرفی شود و به احتمال زیاد با نام OnePlus X رونمایی خواهد شد. با بخش خبری اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    با اینکه هنوز این دستگاه به صورت رسمی معرفی نشده است ولی کمیسه جهانی ارتباطات به تازگی دستگاهی را به صورت رسمی تایید کرده که هنوز معرفی نشده است و کد رمز آن One E1005 است و در کنار این تایید رسمی دو عکس نیز ازین گوشی منتشر کرده است. هرچند تصاویر از کیفیت خوبی بهره نمی برند ولی این موضوع را مشخص می سازند که این دستگاه، دستگاه جدیدیست و پیشتر معرفی نشده است. ما در این تصاویر می توانیم لوگوی وان پلاس را در پشت گوشی به صورت کاملا شفاف مشاهده کنیم همچنین می توان فلش و دوربین را نیز به وضوح دید. بجز این دو مورد پورت USB و اسپیکر های دوگانه نیز از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند.

    به نقل از گزارشات منتشر شده از کمیسه حهانی ارتباطات یا FCC این دستگاه هنوز منتشر نشده از شرکت وان پلاس از پردازنده با کلاک ۱٫۹ گیگاهرتز استفاده می کند ولی هنوز مدل آن مشخص نشده است. اینترنت نسل ۴، وای فای، جی پی اس و بلوتوث ۴ و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند. به نظر می رسد دستگاه جدید ما طولی ۱۳۹ میلی متری دارد و از صفحخ نمایشی ۵ اینچی با کیفیت تمام اچ دی نیز استفاده می کند.

    این احتمال هم وجود دارد دستگاهی که در FCC اخبارش منتشر شده است به هیچ وجه دستگاه مورد نظر ما نباشد ولی بالاخره با یکی شدن این گوشی با وان پلاس مورد نظر ما ، از جدی ترین مواردی به شمار می رود که می توان آن را به OnePlus X نسبت داد. باید دید که واقعا چه اتفاقی در ۱۲ اکتبر خواهد افتاد.

    4 2 1

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.