• آخرین اخبار Galaxy S7: سه مدل متفاوت با ۳ پردازنده متفاوت

    Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images

    تنها چند هفته از معرفی دو دستگاه بالا رده Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus گذشته ولی از همین الان شایعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S7 دنیای تکنولوژی را پر کرده است. برای شنیدن این اخبار با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    کمپانی سامسونگ که به تازگی بحران مالی اش را پشت سر گذاشته و به سوددهی اش بازگشته فرصت بازگشت به دوران طوفانی اش را با Galaxy S7 بسیار نزدیک می بیند و می خواهد ازین فرصت نهایت استفاده را ببرد. از اخباری که تا به حال به گوش ما رسیده، می توان به بدنه اش که با آلیاژ منیزیم طراحی شده اشاره کرد. حالا چیزی که به گوش ما می رسد خبر از ۳ نسخه متفاوت در این دستگاه را می دهد؛ دو نسخه ازین دستگاه از پردازنده های Exynos سامی استفاده خواهند کرد و سومی قرار است بازار را با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ منفجر سازد.

    سامسونگ نیز همانند LG به خوبی توانست خودش را از دست اسنپدراگون ۸۱۰ مخفی نگه دارد و دامن شهرتش را پاکیزه نگه دارد. اسنپدراگون ۸۱۰ که با گرمای بیش از حدش هم به شهرت شرکت سازنده اش یعنی کوالکام ضربه زد و به دستگاه های بالا رده ای که از آن استفاده کرده بودند فقط توانست یک افت را برای کوالکام به ارمغان بیاورد. هیچ دلیلی وجود ندارد که بگوییم اسنپدراگون ۸۲۰ نیز راه برادر خودش را دنبال می کند. پیشتر نیز اخباری منتشر شده بود که خبر ازین می داد که سامسونگ تست های سخت گیرانه ای را برای این پردازنده قرار داده تا مطمئن شود که مانند ۸۱۰ عمل نخواهد کرد. به نقل از گزارشات منتشر شده این پردازنده قرار است در دستگاه هایی قرار گیزد که در چین و آمریکا عرضه می شوند.

    همین دیروز بود که ما بنچمارک هایی را دریافت کردیم که ادعا می شد اعداد پردازنده سامسونگ هستند. این پردازنده که احتمالا Exynos 8890 است که با کد رمز Exynos M1 رکورد خود را به جای گذاشته، قرار است برای بازار های اروپا، ژاپن و کره جنوبی کنار گذاشته شود.

    در این بین پردازنده Exynos 7422 که در نوت ۵ مورد استفاده قرار گرفته است احتمالا برای بازار هند در نظر گرفته شده است.

    هنوز برای این پیش بینی ها بسیار زود است ولی شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود ولی از مشخصات بارزی که تا کنون لو رفته می توان به برگشت جایگاه SD اشاره کرد که نکته بسیار مهمی است. ولی این مورد قرار نیست خدشه ای به تمام فلزی بودن دستگاه و یا باتری غیر قابل تعویض وارد سازد. شایعاتی نیز ازین مورد خبر می دهند که این دستگاه در کریسمس معرفی شود ولی به قدری قوی نیستند که ذهن ما را منحرف سازند چرا که رسم همیشگی سامسونگ معرفی پرچمداز سری اس اش در اول بهار یا اسفند ماه است.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.