• مایکروسافت برنامه ای برای عرضه نسخه iOS و اندروید مرورگر اج ندارد!

    9faad092e57f9ab3b7e88b34ce71d8fa_XL

    در کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ شاهد این بودیم که مایکروسافت مرورگر جدید خود را با نام اج معرفی کرد. این مرورگر به همراه ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. حالا مثل اینکه ردموندی ها برنامه ای برای عرضه این مرورگر  برای سایر پلتفرم ها مثل اندروید یا آی او اس ندارند!.

    بعد از اینکه مایکروسافت گفت مرورگر خود را با نسخه ۱۰ ویندوز و ۱۰ ویندوز موبایل معرفی خواهد کرد بسیاری از کاربران سوال کردند که آیا این مرورگر برای آندروید یا آی او اس معرفی خواهد شد یا نه؟ یکی از توسعه دهندگان مرورگر اج در جریان برگزاری Microsoft Edge Web Summit به این نکته اشاره کرد و گفت که شرکت مایکروسافت هیچ برنامه ای برای سایر پلتفرم ها ندارد.

    البته وی ادامه داد مایکروسافت در حال شنیدن نظر کاربران اندروید و آی او اس است که درباره عرضه این مرورگر چه می گویند؟ و ممکن است این مرورگر برای آی او اس و اندروید نیز عرضه شود البته احتمال آن خیلی کم است و مایکروسافت فعلا هیچ برنامه ای برای دیگر پلتفرم ها ندارد.

    در هر صورت  می توان چنین نتیجه گرفت. شرکت مایکروسافت برنامه ای برای عرضه نسخه اندروید و آی او اس مرورگر اج ندارد ولی در آینده ممکن است این مرورگر را برای اندروید و آی او اس نیز عرضه کند.

    نظر شما در این خصوص چیست؟

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.