• اطلاعات یک گوشی ویندوز فونی با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ فاش شد

    de533599bbe95598cba873f40c0226b0_XL-390x260

    دقیقا در زمانی که  اخبار ضد و نقیضی از پرچمداران بعدی مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ به گوش میرسد و تا چند ماه آینده ویندوز ۱۰ معرفی خواهد شد به نظر می‌رسد همچنان ردموندی‌ها علاقه  به ساخت میان رده های دیگری دارند امروز نیز خبری از یک میان رده ردموندی دیگرآمده است که در ادامه مطلب به این اسمارتفون هنوز پا به میدان نگذاشته خواهیم پرداخت

    !دیده شدهRM-1127در برگه ثبت واردات شرکت هواپیمایی دهلی یک گوشی ویندوز فونی با شماره ساخت

    این گوشی دارای نمایشگر ۴٫۷ اینچی است و یک سیم کارت بیشتر در این گوشی قرار نخواهد گرفت  ماکروسافت تولید کندده این دستگاه ارزش تااین دستگاه را ۷۱ دلار اعلام کرده به نظر می رسد بعد از ورود به بازار هم این اسمارت فون قیمتی زیر ۲۰۰ دلار داشته باشد  متاسفانه فعلا بیشتر از تعداد سیم کارت و سایز صحفه نمایش اطلاعاتی از این اسمارتفون موجود نیست! ولی به احتمال بسیار زیاد به زودی خبر هایی ازاین قرار بگیردAdDuplex اسمارتفون جدید ماکروسافت در رگولا توری یا

    image_thumb2

    در جدول بالا اطلاعات این اسمارتفون نوشته شده است با همه این حرف ها و این جدول هنوز هم مشخص نیست شد که آیا این اسمارتفون وارد بازار خواهد شد یا نه؟

    به نظر شما با وجود این همه نوکیا میان رده و نمایش نسبتا موفق ۶۴۰ و ۶۴۰ ایکس‌ال باز هم به گوشی میان رده نیاز داریم

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.