• نسخه desktop ویندوز ۱۰ زود تر از ویندوزفون ۱۰ منتشر خواهد شد

    windows10-logo

    مایکروسافت در کنفرانس هفته قبل خود اعلام کرد که نسخه PC ویندوز ۱۰ زود تر از ویندوزفون ۱۰ منتشر خواهد شد که با توجه با شایعات پخش شده،گفته می شود که ما باید تا انتشار نسخه ویندوز ۱۰ desktop در تابستان و نسخه ویندورفونی در پاییز صبر کنیم.
    مایکروسافت همچنین اعلام کرد که هم اکنون برخی ویژگی های ویندوز ۱۰ آماده است و تعداد آن ها با توجه به نزدیک شدن تاریخ عرضه،بیش تر و بیش تر می شود.برخی از ویژگی هایی که آماده نشده عبارتند از:Microsoft Edge browser و همچنین برنامه جدیدی برای اتصال به اسکایپ.
    با این حال که مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه را به صورت رسمی معرفی نکرده،اما ما می دانیم که این تاریخ در تابستان می باشد و در همین حوالی امکاناتی روزافزون به این آپدیت اضافه خواهد شد.و همین طور تنها چیزی که در مورد این آپدیت برای اسمارتفون های لومیا مشخص است،این است که همگی آن ها تا پایان سال ۲۰۱۵ مجهز به ویندوزفون ۱۰ خواهد بود.امیدواریم که این وقفه مانعی برای ایجاد طرفداران بیش تر و بیش تر برای ویندوزفون نباشد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.