• Huawei P8 Lite در آلمان به قیمت €۲۴۹ پیش فروش می شود

    به نظر می رسد که هوآوی تصمیم به پخش P8 Lite بعد از تمامی نسخه های اعلام شده گرفته است.برادر میان رده Huawei P8 و P8max ، یعنی گوشی Huawei P8 Lite برای پیش خرید در آلمان با قیمت €۲۴۹ در وبسایت ها مشاهده شده است.
    gsmarena_001
    همانطور که در تصاویر پیداست،این اسمارتفون در سه رنگ مشکی سفید و طلایی در دسترس خواهد بود.با توجه به لیست خرده فروشی،Huawei P8 Lite در تاریخ ۱۵ مه به دست فروشندگان می رسد.
    gsmarena_002
    با توجه به نام این اسمارتفون،تقریبا می توان گفت که Huawei P8 Lite نسخه میان رده پرچمدار این شرکت،یعنی P8 می باشد.برخی از امکانات این اسمارتفون عبارتند از:صفحه نمایش ۵ اینچی IPS 720 پیکسلی و همچنین چیپ ست Kirin 620 SoC به همراه پردازنده هشت هسته ای و ۲ گیگابایت رم که امکانات بسیار خوبی برای یک میان رده می باشد.همچنین این اسمارتفون مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است که مسلما با اندروید ۵ همراه است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.