• Sony Xperia Z4 به صورت رسمی معرفی شد

    gsmarena_002

    پس از چند هفته،سونی به تمامی شایعات و گفته ها در مورد پرچمدار جدیدش خاتمه داد و از این اسمارتفون به طور رسمی در ژاپن پرده برداری کرد.
    Sony Xperia Z4 دارای طراحی OmniBalance می باشد که با ضخامت ۶٫۹ میلی متری و با فریم فلزی خود کمی بهینه سازی شده به نظر می رسد.همانند پرچمدار قبلی،Xperia Z4 داری گواهینامه IP68 است که مقاوم در برابر گرد و غبار و آب می باشد.
    پرچمدار جدید سونی با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی خود،نمایانگر نبود صفحه نمایش QHD می باشد که این برای پرچمدار جدید این شرکت نقطه ضعف بزرگیست.از لحاظ سخت افزار،این اسمارتفون دارای چیپ ست ۶۴ بیتی Qualcomm Snapdragon 810 است که با پردازنده ۸ هسته ای خود،نشان دهنده وجود اسمارتفونی قدرتمند می باشد.رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز که با پشتیبانی از کارت حافظه همراه است نگرانی شما را از هرگونه کمبود فضا از بین می برد.سیستم عامل این پرچمدار نیز به طور پیشفرض از اندروید ۵ بهره می برد.
    gsmarena_001
    دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی این اسمارتفون،به همراه حسگر Exmor RS و موتور پردازش تصویر BIONZ،دوربینی قدرتمند به شمار می آید.لنز G به همراه یک سنسور تصویر ۱/۲٫۳ اینچی،و با کمک فناوری HDR به شما امکان گرفتن تصاویر بسیار خوبی حتی در محیط های کم نور نیز می دهد.دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی همراه با سنسور Exmor R سبب عکسبرداری سلفی با وضوح تصویر بالا می گردد که با قابلیت لرزشگیر دست و فیلمبرداری همراه است.
    Xperia Z4 دارای عملکرد صوتی مطلوبی هنگام پخش موزیک می باشد که تجدید نظر کمپانی سونی در مورد بلندگوهای با کیفیت می باشد. اسمارتفون فوق با وزن ۱۴۴ گرم و باتری ۲۹۳۰ آمپری می تواند انتخاب خوبی برای طرفداران شرکت سونی باشد.بزودی منتظر فروش گل سرسبد سونی در بازار های جهانی باشید.

    (۱۴)(۳)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.