• تصویر جدیدی از +One E9 لیک شد، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD و ساختار پلاستیکی

    HTC One M9_Gold_3V-970-80

    اوایل این ماه بود که تصاویری از گوشی جدید اچ تی سی با کد نام One E9pt به بیرون درز شد. همچنین گفته می شد بخش pt از این کد نام به Plus مربوط می شود.اکنون تصویر دیگری از گوشی که باید آن را تحت عنوان HTC One E9+ بشناسیم به بیرون درز شده است. با توجه به ایت تصویر ، در این گوشی شاهد بدنه پلاستیکی خواهیم بود و همچنین برامدگی عقب One M9 را در این گوشی شاهد نخواهیم بود و به همین دلیل گوشی ساختاری باریک تر خواهد داشت.

    صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و پردازنده هشت هسته ای و ۶۴ بیتی MediaTek MT-6795 که فرکانس هسته های آن ۲٫۲GHz می باشد نیز از سایر مشخصات کلیدی این اسمارتفون خواهد بود. از سایر مشخصات این گوشی می توان به ۳GB رم ، ۳۲GB storage و دوربین ۲۰MP در عقب اشاره کرد. در بخش دوربین جلو نیز گفته می شود شاهد یک سنسور ۱۳MP خواهیم بود، و یا اینکه به مانند One M9 از یک سنسور ۴MP Ultrapixel برای دوربین جلو استفاده خواهد شد. احتمال حضور fingerprint scanner نیز در HTC One E9+ وجود دارد. سیستم عامل Android 5.0 و محیط کاربری Sense 7.0 هم از مشخصات نرم افزاری این گوشی خواهد بود. یک باتری ۲۸۰۰mAh هم به لیست مشخصات بالا اضافه کنید! گفتی است این گوشی در اواخر این ماه در چین عرضه می شود.
    e9plus

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.