• فروش دوباره گوشی Xiaomi Mi 3 در کشور هند

    01

    اگر یادتان باشد، شرکت سیاومی گوشی Xiaomi Mi 3 را در ماه جولای سال گذشته عرضه کرد تا برگی دیگر از دفتر گوشی های هوشمند این شرکت ورق بخورد.آخرین فروش رسمی این گوشی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ بود و پس از آن دیگر شرکت سیاومی اقدام به فروش رسمی Xiaomi Mi 3 نکرد.حالا بر اساس مستندات صفحه فیسبوک این شرکت، ظاهرا قرار است که Xiaomi Mi 3 برای دومین بار در تاریخ ۲۶ ژانویه سال جاری به فروش برسد.

    Xiaomi Mi 3 از یک صفحه نمایش پنج اینچی با پنل IPS و همچنین رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بهره می برد که به یک محافظ Gorilla Glass 3 مجهز شده است.یک چیپست Snapdragon 800 با ۲٫۳ گیگاهرتز فرکانس پردازنده مرکزی و ضزیب کریت ۴۰۰ مغز متفکر این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.
    یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت بالا در پشت این گوشی قرار گرفته تا کاربران در این قسمت هیچ کمبودی را احساس نکنند.همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی ایده آل به نظر می رسد.
    این گوشی هوشمند از سیستم عامل محبوب اندروید، نسخه ۴٫۳ بهره می برد که خوشبختانه شرکت سیاومی آپدیت اندروید ۴٫۴ را مدتی است که برای این گوشی عرضه کرده و کاربران می توانند پس از خرید گوشی آن را بلافاصله به اندروید ۴٫۴ آپدیت نمایند.
    Xiaomi Mi 3 در روز های ابتدایی عرضه خود، با استقبال خوبی روبرو شد و با توجه قیمت مناسب طرفداران زیادی پیدا کرد.این گوشی سود زیادی را برای شرکت سیاومی به همراه داشت و حالا ظاهرا این شرکت می خواهد با عرضه دوباره این گوشی در تاریخ ۲۶ ژانویه و در ساعت ۱۷:۰۰ به صورت محدود و به مدت یک روز، یکبار دیگر شانس خود را محک بزند.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.