• عرضه آپدیت اندروید ۵٫۰٫۲ برای نکسوس ۱۰ و نکسوس ۷|در اختیار توسعه دهندگان

    456456

    مدتی پیش بود که نسخه ۵ از سیستم عامل محبوب اندروید از سوی گوگل عرضه شد.اندروید ۵ یکی از بهترین نسخه های اندروید است که تا کنون عرضه شده است.این نسخه از سیستم عامل اندروید دستخوش تغییراتی قرار گرفته که فضای آزاد حافظه رم را بیشتر کرده و همچنین عملکرد بهتری از سخت افزار بدست آورده است.در حالی که شرکت های مختلف در حال آماده سازی اندروید ۵ برای پرچمداران خود هستند، شرکت گوگل نسخه ۵٫۰٫۲ از سیستم عامل اندروید را به دست توسعه دهندگان سپرده است.

    123456

    شاید یکی از برتری های گوشی ها و تبلت های شرکت گوگل، دریافت جدیدترین نسخه اندروید در مدت زمانی کوتاه باشد.اندروید ۵٫۰٫۲ نیز زودتر از تمامی شرکت ها برای نکسوس عرضه خواهد شد و ما مجبوریم که تغییرات این نسخه را در گوشی هاو تبلت های نکسوس دنبال کنیم.
    نسخه ۵٫۰٫۲ از سیستم عامل اندروید فعلا در دست توسعه دهندگان است و شما می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه توسعه دهندگان دنبال کنید.ما امیدواریم که در آینده ای نچندان دور شاهد عرضه اندروید ۵٫۰٫۲ برای تبلت نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ باشیم.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.