• رم های ۴ گیگی ساخت سامسونگ به تولید انبوه رسید

    gsmarena_001

    سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که در حال تولید انبوه حافظه های ۴GB LPDDR4 (رم اسمارتفون ها) است که توسط فناوری ۲۰nm ساخته شده است.

    به گفته کمپانی فوق این نوع حافظه ۵۰ درصد سریع تر از سریع ترین حافظه LPDDR3 میباشد و هم چنین حدود ۴۰ درصد انرژی کمتری را مصرف خواهد کرد (۱٫۱ ولت)

    هم چنین این شرکت اعلام نموده پرچمدارانی که در سال ۲۰۱۵ معرفی خواهند شد میتوانند از این تکنولوژی استفاده کنند که در این صورت دو پرچمدار نسل بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S6 و Galaxy Note 5 شانس بسیار بالایی برای استفاده از حافظه های ۴ گیگابایتی خواهند داشت.

    دیتا ریت بدست آمده از حافظه های جدید عدد ۳۲۰۰ مگابایت بر ثانیه را نشان میدهد که دو برابر سریعتر از حافظه های DDR3 رایانه های شخصی میباشد!

    به عنوان یک نیجه میتوان گفت اسمارتفون هایی که از ۴GB LPDDR4 بهره میبرند میتوانند ویدئو های با کیفیت UHD را پخش و ضبط نمایند و هم چنین قادرند در عکسبرداری پیوسته از تصاویر با وضوحی بالاتر از ۲۰ مگاپیکسل پشتیبانی کنند!

    جالب اینجاست که کمپانی سامسونگ اعلام کرده که در حال کار بر روی حافظه های ۸GB نیز است که بسیار سریعتر و کم مصرف تر از حافظه های فوق خواهد بود!

    به احتمال فراوان در نمایشگاه CES 2015 اخبار و جزییات فروانی از رم های جدید و پرچمدارانی که از آن استفاده خواهند کرد منتشر خواهد شد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.