• توسعه دهندگان از حالا در حال بحث درباره اندروید M هستند

    New_Android_M

    اندروید L که احتمالا در نهایت Lemon Meringue Pie نام خواهد گرفت هنوز به صورت رسمی برای هیچ دستگاه اندرویدی منتشر نشده و گفته شده این نسخه تا قبل از پایان سال جاری میلادی برای اسمارتفون های سری Nexus منتشر خواهد شد. اما با این وجود، توسعه دهندگان از حالا در حال صحبت درباره نسخه بعد از اندروید L، یعنی M هستند!

    شاید صحبت و بحث درباره اندروید M چندان برای کاربران جذاب نباشد، اما این موضوع بسیار مورد توجه توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. با توجه به زمان انتشار اندروید ۴٫۴ (کیتکت) تا زمان احتمالی انتشار اندروید L، انتظار میرود که اندروید M را اواخر سال آینده یا اوایل ۲۰۱۶ منتشر شود.

    در تصاویر زیر میتوانید بحث های توسعه دهندگان درباره اندروید M را ببینید. با توجه به روش نام گذاری گوگل بر روی نسخه های مختلف اندروید، به نظر شما حرف M مربوط به چه کدام خوراکی خواهد بود؟ حدس ما Marshmallow است…

    Android-M-is-already-mentioned-by-developers (1)

    Android-M-is-already-mentioned-by-developers

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.