• مشخصات Samsung SM-A500 لیک شد , آیا نسخه بزرگ تر آلفا در راه است؟

    Samsung-Galaxy-Alpha-vs-iPhone-4S-vs-LG-Volt

    در هفته ی گذشته بعضی از منابع گزارش دادند که ممکن است سامسونگ اقدام به عرضه چند اسمارتفون فلزی بکند. در واقع این شایعات بعد از رونمایی از نسخه آلفا شکل گرفت و این منابع عنوان کرده اند که در “ادامه” نسخه های آلفا شاهد چنین محصولاتی خواهیم بود.

    همچنین در راس سری آلفا انتظار می رود شاهد SM-A300, SM-A500, و SM-A700 باشیم.اطلاعات SM-A500 در پایگاه داده بنچمارک GFXBench منتشر شده است. بر این اساس مشخصاتی نیز لیک شده است که به آن اشاره می کنیم. بر اساس این گزارش SM-A500 از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ ، پنل ۴٫۸ اینچی ، پردازنده ۶۴-bit ی Snapdragon 410 یعنی قوی ترین chip حال حاضر کوالکام استفاده خواهد کرد. در سایر مشخصات نیز به دوربین جلو ۴٫۷ MP و دوربین عقب ۱۲ MP ، دو گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸GB و سیستم عامل Android 4.4.4 KitKat اشاره کرد. بر اساس گفته منابع احتمال حضور Android L نیز دور از انتظار نیست, زیرا در این صورت شاهد استفاده بهینه بردن از پردازنده ۶۴ بیتی خواهیم بود. در تصویر زیر نیز می توانید مشخصات لیک شده را از Samsung SM-A500 مشاهده کنید. امید واریم اخبار بیشتر و تکمیل تری را در این مورد به گوش شما برسانیم.

    Samsung SM-A500 specs leaked - is this a slightly larger Galaxy Alpha variant?

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.