• Qualcomm در حال تست کردن Snapdragon 810 می باشد

    gsmarena_001

    کوالکام اعلام کرد که همراه با چیپ ست ۶۴ بیتی جدید خود یعنی Snapdragon 810 در آوریل باز خواهد گشت. باید ممنون AnTuTu benchmark بود که این اطلاعات را برای ما که در ادامه خواهیم دید منتشر کرده است. این چیپ در یک دستگاه همراه یک صفحه ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۴GB RAM قرار داده شده است. جالب است که فرکانس CPU در حدود MHz 200-900 شناسایی شده است یعنی حد اکثر تا ۲GHz فعالیت می کند. big البته هنوز اطلاعاتی در مورد خروجی این پردازنده وجود ندارد و باید منتظر نتایج نهایی بنچمارک باشیم. Snapdragon 810 از چهار هسته ی Cortex-A57 و Cortex-A53 بهره خواهد برد که ۵۵-۲۵% پرفورمنس و کارایی بیشتری را نسبت به Snapdragon 805 ارائه می دهد و تنها ۲۰% افزایش مصرف انرژی خواهد داشت. در مورد GPU نیز Snapdragon 810 از Adreno 430 استفاده خواهد کرد که ۳۰% سریع تر از Adreno 420 است.
    شایعاتی وجود دارد که Nexus 6 از این چیپ ست بهره خواهد برد, گرچه هنوز پیچکدام آنها تایید نشده است.
    شاید رقابت Snapdragon 810 با Nvidia Tegra K1 جالب و دیدنی باشد.

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.