• آپدیت Android 4.2.2 برای نسخه جهانی اچ تی سی وان عرضه شد

    HTC-One-Stealth-Black-5-1600-aa-645x362

    HTC-One-Stealth-Black-5-1600-aa-645x362
    همان طور که می دانید،One در حال حاضر پرچمدار اسمارتفون های اچ تی سی محسوب می شود اما در زمان عرضه خود،بااندروید ۴٫۱ عرضه شد.در حال حاضر آپدیت ۴,۲,۲ برای این اسمارتفون عرضه شده که همانطور که انتظار می رفت،امکانات جدیدی را به کاربران هدیه می دهد.

    همان طور که می دانید،هفته گذشته آپدیت ۴٫۲ برای نسخه دو سیم کارته اچ تی سی وان عرضه شد،و حالا نوبت نسخه اصلی فرا رسیده بود.از جمله مشخصات جدید این آپدیت می توان به وجود Sense 5 به عنوان محیط کاربری اشاره کرد که شامل پنل Quick Settings می شود.این آپدیت حجمی ۴۶۵ مگابایت دارد. این آپدیت تغییراتی را در UI و سایر ویژگی های این اسمارتفون ایجاد کرده است. دکمه Home عملکرد متفاوتی نسبت به گذشته خواهد داشت.همچنین می توان Navigation bar را برای ایجاد فضای بیشتر در صفحه اصلی پاک کرد.از سایر تغییرات می توان به نمایش درصد باتری،وجود دکمه منو در نوار سیاه رنگ،و بهبود دوربین اشاره کرد.البته جالب است بدانید که اچ تی سی از ارائه آپدیت ۴٫۲٫۲ برای HTC One S با سنس ۵ به علت محدودیت های سخت افزاری این اسمارتفون خودداری کرده است.

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.