• گلکسی گیر (ایالات متحده) بالاخره فریم ور جدید را دریافت می کند

    galaxy-gear-update مردم ایالات متحده ، خیلی منتظر فریم ور جدید برای گلکسی گیر بودند که بالاخره امروز صبح منتشر شد. در این آپدیت ، شما نوتیفیکیشن های بهتری را از اپ هایی که برای سامسونگ نیستند دریافت می کنید، البته نوتیفیکیشن هنوز نیز، جای پیشرفت دارد برای مثال دز اپ جی میل ، وقتی شما یک ایمیل دریافت می کنید ، به شما اجازه می دهد که موضوع و فرستنده و متن را ببینید ولی اگر چند میل دریافت کنید، فقط نام فرستنده و موضوع را می بینید.

    این هم لیست تغییرات فریمور به طور کامل:
    بیشتر شدن برد اتصال و بهتر شدن آن ، سامسونگ می گوید پس از آپدیت ، گیر می تواند در فاصله بیشنری از گوشی بماند قبل از اینکه اتصال قطع شود، و این واقعا خوبه ، البته اتصال اتوماتیک نیز بهبود یافته است.
    بیشتر شدن عمر باطری ، عمر باطری ، یکی از مهم ترین مشکلات گلکسی گیر است، باید دید که گلکسی گیر با فریمور جدید چه میکند؟
    S Voice سریعتر شده است.
    “کارایی گیر شما بهبود یافته و بر ویژگی هایش افزوده شده!” و هر چیزی که این جمله معنی می دهد! :دی
    برای آپدیت ، مطمئن شوید که آخرین نسخه Gear Manager را دارید و سعی کنید با گیر آپدیت کنید. اگر با پیغام “The maximum number of roll-outs has been exceeded” مواجه شدید ، با دانلود کردن KIES سامسونگ ، و کمی دعا کردن! ، با USB آپدیت کنید.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.