• اطلاعاتی از مدل جدید گلکسی جی ۲ منتشر شده است

    maxresdefault

    کمپانی سامسونگ در سال گذشته میلادی اسمارت فونی عرضه کرد تحت عنوان سامسونگ گلکسی جی ۲ که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده بود. اما اکنون به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد تا یک مدل به روز رسانی شده از این اسمارت فون را راهی بازار کند. زیرا پس اینکه این اسمارت فون در بانک اطلاعاتی Geek Bench دیده شد، ما گمان کردیم که شاید اشتباهی رخ داده باشد و یا یک شایعه باشد. اما این اتفاق بار دیگر تکرار شد و همان مشخصات از گوشی سامسونگ گلکسی جی ۲ را ر An Tu Tu که یک بانک اطلاعاتی از اسمارت فون های اندرویدی است، دیدیم. با این حساب، نسخه ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ احتمالا در دست ساخت است. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است، مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ دارای مشخصات نسبتا بهتری از مدل ۲۰۱۵ سامسونگ گلکسی جی ۲ دارد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۷۲۰p تاچ اسکرین خواهد بود. همچنین دوربین اصلی مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ هشت مگاپیکسلی می باشد. همچنین دوربین جلوی آن پنج مگاپیکسلی است. حافظه داخلی این اسمارت فون ۱۶ گیگابایتی خواهد بود.

     حافظه رم مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ دو گیگابایت می باشد. مدل ۲۰۱۵ سامسونگ گلکسی جی ۲ اسمارت فون ۱٫۵ گیگابایت حافظه داخلی داشت که به نسبت پیشرفت بسیار خوبی محسوب می شود. احتمالا سامسونگ در پی این باشد تا مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ را با تغییراتی راهی بازار کند و باید تا زمان معرفی نهایی آن صبر کنیم.

    کمپانی کره ای مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ را با رم ۲ گیگابایتی عرضه می کند که بدین معناست که از مدل قبلی پیشرفته تر است و کارایی بهتری دارد. اما آن ها چیپست آن را نیز تغیییر داده اند . زیرا بر اساس دو بانک اطلاعاتی مختلفی که این اطلاعات را از آن ها به دست آوردیم، آن ها می گویند که مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ از دو چیپست مختلف استفاده می کند. GeekBench می گوید که این اسمارت فون دارای چیپست SC 9830 کمپانی Speadtrum خواهد بود که این چیپست از ۴ جی پشتیبانی می کند و چهار هسته ای است و قدرت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتزی دارد. درحالی که An Tu Tu می گوید که سامسونگ در مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲ از چیپست SC 88 30 همان کمپانی Speadtrum استفاده می کند. این چیپست تنها قابلیت اتصال به ۳ جی را دارد و دارای قدرت پردازش ۱٫۲ گیگاهرتزی است.

    مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۲  بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم، از سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو بهره می برد. البته این احتمال وجود دارد که این تنها یک احتمال باشد و تا زمان عرضه و یا معرفی رسمی، اتفاقات دیگری رخ دهد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.