• مشخصات گوشی هوشمند ال جی ایکس کم مشخص شد

    gsmarena_1002

    گوشی هوشمند ال جی ایکس که شباهت بسیاری به ال جی وی ۱۰ دارد، هم اکنون برای خرید در دسترس است. اما اکنون مشخصات گوشی هوشمند ال جی ایکس کم (LG X Cam) مشخص شده است. این گوشی هوشمند نسخه به صرفه تر اسمارت فون ال جی جی ۵ است و دارای دو دوربین اصلی است. پیشنهاد می کنم برای دریافت جزییات بیشتر پیرامون گوشی هوشمند ال جی ایکس کم با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    این گوشی هوشمند، دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین دیگر ۵ مگاپیکسلی ۱۲۰٫ در مقایسه با گوشی هوشمند ال جی جی ۵، جی ۵ دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بود و یک دوربین ۸ مگاپیکسل دیگر نیز داشت.
    همچنین گفته می شود که گوشی هوشمند ال جی ایکس کم دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی خواهد بود. رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰p خواهد بود. صفحه نمایش ال جی جی ۵ نیز همین اندازه بود، اما رزولوشن آن ها متفاوت بود. گوشی هوشمند ال جی ایکس کم دارای سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو خواهد بود و پردازنده هشت هسته ای ۱٫۱۴ گیگاهرتزی دارا می باشد. حافظه رم آن نیز ۲ گیگابایت اعلام شده است. باتری آن نیز گنجایش ۲٫۵۲۰ میلی آمپری خواهد داشت.
    هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ عرضه آن نیز در دسترس نیست. قیمت آن نیز مشخص نمی باشد. البته پیش بینی آن نیز بسیار سخت است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.