• ابعاد و تصاویر رندر شده از گوشی گلکسی S7 منتشر شد

    galaxy-s7

    این روزها شاهد انتشار شایعه های زیادی درباره گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ کمپانی سامسونگ هستیم! هر روز شایعه های زیادی در این باره توسط منابع معتبر و نامعتبر در فضای مجازی منتشر می شوند که کمپانی سامسونگ تاکنون هیچ کدام از این شایعه ها را تایید… یا تکذیب نکرده است و صحت داشتن یا نداشتن این خبرا در روز رونمایی از این گوشی هوشمند توسط کمپانی سامسونگ مشخص خواهد شد. متاسفانه یا خوشبختانه تاکنون هیچ شایعه ای از ظاهر و ابعاد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ منتشر نشده بود که سرانجام امروز تصاویر رندر شده از این گوشی هوشمند منتشر شد. این تصاویر منتشر شده از گلکسی اس ۷ توسط کمپانی ITSkins پخش شده است. این کمپانی در زمینه ساخت لوازم جانبی فعالیت می کند. در ادامه همراه وبسایت اندرویدکده باشید.

    همه ما میدانیم که کمپانی های سازنده گوشی های تلفن هوشمند قبل از رونمایی از گوشی های جدید خود ابتدا تصاویر و ابعاد گوشی را برای کمپانی هایی که در زمینه ساخت و تولید لوازم جانبی گوشی ها فعالیت می کنند، ارسال می کند تا قبل از زمان رونمایی قاب ها و لوازم جانبی گوشی در زمان رونمایی و عرضه گوشی در بازار یافت شوند. به همین علت ممکن است که این خبر یک شایعه نباشد. در گذشته نیز کمپانی های سازنده لوازم جانبی اطلاعاتی درباره ابعاد و تصاویر رندر شده از گوشی های هوشمند جدید را منتشر می کردند.

    در این اطلاعات منتشر شده درمیابیم که کمپانی بزرگ سامسونگ مانند گذشته از دو مدل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ رونمایی خواهد کرد. نسخه اول از گوشی گلکسی اس ۷ دارای ابعاد ۱۴۳٫۳۷ x 70.8 x 6.94 mm میلی متر است. این سایز دقیقا برابر سایز گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۶ است. نسخه دیگر که در یک ابعاد کاملا عجیب طراحی و تولید خواهد شد، ۱۶۳٫۳۲ x 82.01 x 7.82mm میلی متر است که این سایز بسیار بزرگ خواهد بود و ابعادی در حدود گوشی های ۶ اینچی موجود در بازار خواهد داشت که تاکنون شاهد انتشار گوشی هوشمندی با این ابعاد از خانواده گلکسی اس نبودیم. ابعاد این گوشی حدودا برابر ابعاد گوشی Galaxy Mega 2 است.

    این اقدام کمپانی کره ای سامسونگ کمی عجیب به نظر می رسد. هنوز مشخص نیست که سرانجام سری اج این کمپانی چه خواهد شد. آیا دیگر شاهد عرضه گوشی هوشمند جدیدی از خانواده اج نخواهیم بود؟ جواب این سوالات را شاید در کنفرانس کمپانی سامسونگ بشنویم. علاوه بر خانواده اج، تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی از سری گلکسی نوت ها نیز بزرگتر است! خانواده گلکسی نوت همگی دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی هستند که جز بزرگترین صفحه نمایش های گوشی های کمپانی سامسونگ ترقی می شوند.

    البته اگر با نگاه دیگر به این قضیه بنگردیم مشاهده میکنیم که طراحی و تولید یک گوشی هوشمند قدرتمند و پرچمدار با سایز بزرگ زیاد هم غیرمنطقی به نظر نمی رسد. در گذشته که سایز گوشی ها در رده ۴ الی ۵ اینچ بود کمپانی سامسونگ با عرضه گوشی قدرتمند سامسونگ گلکسی نوت همه را شگفت زده کرد. هم اکنون سامسونگ گلکسی نوت ۵ و گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ اج پلاس با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی در بازار یافت می شوند که برخی از کاربران از بزرگی صفحه نمایش انتقاد میگیرند و برخی ها بخاطر بزرگی صفحه نمایش این گوشی های هوشمند را تحسین می کنند. در هر صورت بزرگی یا کوچک بودن صفحه نمایش بیشتر جنبه سلیقه ای دارد!

    تاکنون بیشتر درباره ابعاد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ و اس ۷ پلاس صحبت کردیم و هم اکنون به سراغ تصاویر رندر شده از این گوشی قدرتمند می رویم. در اولین نگاه این گوشی هوشمند تغییر چندانی با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۶ نداشته است. اما اگر بیشتر به عمق تصاویر منتشر شده برویم، مشاهده میکنیم که که نسل جدید سری اس با دو تغییر عرضه خواهد شد. اولین تغییری که مشاهده میکنیم وجود دکمه اصلی که کمی تغییر کرده است. حسگر اثر انگشت جای خود را به یک دکمه‌ مستطیل دراز شکل داده و به نظر می رسد که این دکمه به صورت لمسی باشد. (مانند دکمه خانه گوشی اچ تی سی وان A9) دومین تغییر نیز به درگاه سیم کارت گوشی باز میگردد که از بالای گوشی به سمت کناری گوشی تغییر مکان داده است.

    در زیر میتوانید تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ را مشاهده کنید.

    http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/15/12/exclusive-s7-renders/inline/-728w3/gsmarena_002.jpg

    http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/15/12/exclusive-s7-renders/inline/-728w3/gsmarena_003.jpg

    http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/15/12/exclusive-s7-renders/inline/-728w3/gsmarena_004.jpg

    بنا به اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ در دو نسخه توسط کمپانی کره ای سامسونگ منتشر خواهد شد. یکی از این نسخه ها با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ که در آمریکا و کشور چین عرضه خواهد شد و نسخه دیگر آن با پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ برای دیگر مناطق جهان منتشر خواهد شد. بخاطر مشکلاتی که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۶ از نظر داغ شدن داشت که این داغ شدن به چیپست اسنتپدراگون ۸۱۰ مربوط می شد، گویا کمپانی سامسونگ این بار با چشمانی باز در این راه قدم خواهد گذاشت. به همین علت برخی از منابع ادعا میکنند که سامسونگ برای کاهش دمای تولید شده توسط پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰، از لوله های گرمایشی در این گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد.

    زمان معرفی این گوشی هنوز مشخص نیست و برخی از خبرگزاری ها اعتقاد دارند که این اسمارت فون در مراسم CES 2016 معرفی خواهد شد و عده ای بر این باورند که کمپانی سامسونگ هر ساله در ماه فبریه از گوشی های جدید سری گلکسی اس رونمایی می کند پس اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس ۷ در ماه فبریه سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. شایان به ذکر است که کمپانی سامسونگ برای حضور در نمایشگاه CES 2016 دعوتنامه ای را به برگزار کنندگان این نمایشگاه ارسال کرده است.

    تمامی اخبار مرتبط با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ را میتوانید در بخش خبری وبسایت اندرویدکده دنبال کنید.

    دیدگاه شما در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ چیست؟ آیا تمامی اطلاعات منتشر شده از ابعاد این گوشی درست است؟ آیا شاهد عرضه گوشی ۶ اینچی از خانواده گلکسی اس خواهیم بود؟ دیدگاه های خودتان را در وبسایت اندرویدکده به اشتراک بگذارید.

    (۸)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.