• آیفون ۷c در سپتامبر سال میلادی آینده معرفی خواهد شد

    iPhone7c

    برخی از طرفداران کمپانی اپل عرضه گوشی آیفون ۵c را یک ضعف از کمپانی اپل دانستند و برخی از منتقدان و کاربران کمپانی بزرگ اپل را برای این اقدام تحسین کردند. با این حساب بررسی موفقیت این گوشی به صورت سلیقه است… چرا که برخی ها اصلا از گوشی های هوشمند پلاستیکی استفاده نمی کنند و برخی ها این نوع گوشی ها را به دیگری ترجیح می دهند. با توجه به عرضه گوشی آیفون ۵ سی در زمان معرفی گوشی آیفون ۵ اس، بسیاری از منتقدان و کاربران اعتقاد داشتند که کمپانی اپل در زمان رونمایی از گوشی هوشمند ۶ سی رونمایی خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید.

    مدت هاست که از معرفی گوشی هوشمند آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس گذشته است و هنوز کمپانی اپل هیچ صحبتی در رابطه با عرضه گوشی هوشمند آیفون ۶ سی یا آیفون ۷ سی نداده است. به تازگی شایعه دیگری در فضای مجازی به گوش می رسد که طبق این شایعه، کمپانی اپل از یک آیفون ۴ اینچی نسبتا ارزان قیمت در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد کرد. کمپانی اپل همیشه در ماه سپتامبر از گوشی های جدید خود و همچنین در برخی مواقع از تبلت ها و لپ تاپ های جدید خود رونمایی میکند. شایان به ذکر است که این شایعه توسط یک منبع بسیار معتبر منتشر شده است.

    همانطور که می دانید احتما اینکه گوشی ۴ اینچی و ارزان قیمت کمپانی اپل آیفون ۶ سی نام بگیرد بسیار کم می باشد چرا که در ماه سپتامبر باید منتظر رونمایی از گوشی آیفون ۷ باشیم. به همین علت در شایعه های منتشر شده نام گوشی ۴ اینچی ارزان قیمت کمپانی اپل را آیفون ۷ سی نامیدند.

    البته ممکن است این خبر یک شایعه نباشد! منتشر کننده این خبر کمپانی Foxconn است. این کمپانی تولید کننده اصلی گوشی ها و محصولات کمپانی بزرگ اپل است و به همین علت این خبر با بقیه خبرها و شایعه های گذشته متفاوت می باشد. کمپانی Foxconn اصلی ترین سازنده محصولات برند اپل است و اعتبار این کمپانی از وبسایت هایی که روزانه شایعه های مختلفی در رابطه با آیفون ۷ سی منتشر می کنند، بی شک بیشتر است. در این خبر ذکر شده است که قیمت آیفون ۷ سی حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلار می باشد که نسبت به مدل های مانند آیفون ۶ و ۶ اس ارزان قیمت تر است.

    در این صورت باید تا ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ منتظر باشیم تا ضمن معرفی و رونمایی از آیفون ۷ از گوشی هوشمند کوچک ۴ اینچی و ارزان قیمت کمپانی اپل رونمایی شود.

    دیدگاه شما در رابطه با آیفون ۷ سی چیست؟ شما خانواده C کمپانی اپل را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا این خبر تنها یک شایعه است؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    (۰)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.