• لیست دستگاه هایی از سامسونگ که به اندروید مارشمالو ارتقا خواهند یافت

    18

    این خبر نیز جز دسته اخباری است که خیلی از افراد منتظر آن هستند چرا که می خواهند بدانند آیا دستگاه سامسونگیشان به اندروید ۶ ارتقا خواهد یافت یا نه. این لیست با لیست قبلی که منتشر شده تفاوت هایی دارد که می توانید آن ها را در ادامه خبر ببینید. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    در ابتدا باید درباره Note 5 صحبت کنیم که احتمالا اولین آپدیت اندروید ۶ سامسونگ را به خودش اختصاص خواهد داد چرا که به نظر می رسد طبق جدولی که به دست ما رسیده کار هماهنگ کردن تاچویز با مارشمالو برای این دستگاه به پایان رسیده است و به زودی این آپدیت در دست عموم قرار خواهد گرفت. آخرین دستگاهی که قرار بود در ماه دسامبر آپدیتش را دریافت کند Galaxy S6 Edge+ بود که ظاهرا این آپدیت زمانش تغییر کرده و به ژانویه انتقال پیدا کرده است.

    دو پرچمدار سال قبل سامسونگ نیز یعنی، Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge نیز در این جدول آمده اند. این دو دستگاه نیز قرار است آپدیت خود را در ژانویه دریافت کنند. در کنار این دو دستگاه، Note 4 و Note Edge نیز قرار است آپدیت هایشان در ژانویه ارائه شود. اینجا است که آپدیت های ماه ژانویه به پایان می رسد و اولین آپدیت در آپریل بدست ما می رسد که متعلق به Galaxy S5 است. Galaxy A8 نیز قرار است در ماه مارچ آپدیت اش آماده شود و برای کاربران ارسال شود.

    لیست جدید ما دستگاه های خیلی بیشتری را شامل می شود ولی متاسفانه باید بگوییم که Note 3 و Galaxy S4 آپدیت اندروید ۶ را دریافت نخواهند کرد. لیستی که بدست ما رسیده، لیست دومی است که به دست ما می رسد و ممکن است در ادامه دستگاه های جدیدی در لیست های جدیدتری را مشاهده کنیم.
    1

    (۴)(۳)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.