• ۱۸۰،۰۰۰ دستگاه Gear S2 تنها طی ۸ ساعت در چین به فروش رفت

    gsmarena4_001

    با سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ (Samsung Galaxy Gear S2) آشنایی دارید. دستگاهی که در مراسم IFA 2015 به همراه دو ساعت هوشمند دیگر معرفی شد. حال، از عرضه آن در کشور چین مدتی می گذرد و سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ (Samsung Galaxy Gear S2) موفق به فروش بسیار خوبی شده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ در کشور چین بیش از ۱۸۰،۰۰۰ دستگاه به فروش رسانده است. آماری که توسط یک رسانه ی کره ای منتشر شد، تنها در ۸ ساعت به ثبت رسید. این عدد موفقیت این دستگاه را به خوبی نشان می دهد. همچنین رکورد به دست آمده از میزان فروش در بازه زمانی یکسان در کشور کره جنوبی هم بیشتر است.
    لازم به ذکر است که این فروش تنها مربوط به یک خرده فروشی، یعنی JD.Com می باشد. همچنین این عرضه کننده ی آنلاین سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ را با قیمت ۳۵۰ دلار آمریکا به فروش می رساند. گفتنی است که قیمت ذکر شده مربوط به مدل معمولی بوده و مدل کلاسیک آن نیز ۳۸۰ دلار آمریکا قیمت خورده است.

    گفتنی است که سامسونگ گلکسی گیر اس ۲ چندی دیگر در کشور های آمریکا و بریتانیا عرضه خواهد شد و پیش بینی می شود که این ساعت هوشمند موفق به شکستن رکورد اپل واچ نیز شود.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.