• ۲۹ اکتبر روز کنفرانس وان پلاس خواهد بود

    RKaGR02E

    وان پلاس یک شرکت چینی می باشد که توانست با گوشی هوشمند وان پلاس ۲، سری در سرها درآورد. حال، به نظر می رسد که قرار است تا در روز ۲۹ اکتبر سال جاری، مراسم این شرکت و معرفی از محصولات جدید آن برگزار گردد. این خبر را تصویری را که در صفحه فیسبوک این شرکت به اطلاع ما رساند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    تصویری که مشاهده می کنید؛ در صفحه رسمی شعبه هند این شرکت در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر گردید. به نظر می رسد که تصویری که در زیر می بینید؛ متعلق به وان پلاس اکس باشد. این موضوع از حرف X که در تصویر دیده می شود؛ منطقی به نظر می رسد. لازم به ذکر است که بنا بر شایعات، این گوشی در روز ۲۹ اکتبر و در مراسم وان پلاس معرفی خواهد شد.

    gsmarena1_001

    اما موضوع دیگری که باید بدان دقت کرد؛ عدم واضح بودن مفهوم این تصویر است. در تصویر تنها یک حرف X مشاهده می کنیم که به نظر می رسد به نام گذاری محصول جدید شرکت فوق الذکر به وان پلاس اکس می باشد. البته احتمالاتی وجود دارد تا گوشی جدید سازنده چینی وان پلاس مینی نیز نام گیرد. این احتمال بعد از لیست شدن این گوشی در آمازون هند قوت بیشتری گرفت.

    حتی این احتمال وجود دارد که وان پلاس اکس و وان پلاس مینی دو محصول متفاوت وان پلاس باشند که به صورت رسمی تایید نگردیده اند. اما چیزی که واضح و مشخص است این می باشد که باید تا روز ۲۹ اکتبر سال جاری صبر کرده و ببینیم که این دو اسمارت فون در مراسم شرکت نام برده معرفی خواهد شد؛ یا خیر.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.