• آیا اپل آیپد پرو آخر این ماه عرضه خواهد شد؟

    Apple-iPad-Pro

    چندی پیش و در کنفرانس شرکت اپل، از آیپد پرو رونمایی شد. دستگاه هایی که به نظر می رسد با استقبال بسیار خوبی روبرو گردد. حال زمان عرضه این دستگاه اعلام شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    منبعی که نام خود را فاش نساخت؛ اعلام داشت که آیپد پرو اواخر ماه جاری قابل سفارش خواهد بود.
    این تبلت که ۱۲٫۹ اینچ وسعت صفحه نمایش آن است؛ بزرگترین محصول شرکت اپل از نظر سایز نمایشگر می باشد. ضمن اینکه اعلام شد که این دستگاه هنوز آماده عرضه نیست. احتمال دارد تا فروش آنلاین محصول جدید اپل در آواخر ماه اکتبر سال جاری آغاز گردد. البته به احتمال زیاد عرضه رسمی این دستگاه در آغاز ماه نوامبر میلادی آغاز خواهد شد. همچنین باید دید که چه خرده فروشی هایی محصول جدید یادگار استیو جابز را عرضه خواهند کرد. البته این احتمال وجود دارد که خبری از به انحصار درآمدن این تبلت توسط خرده فروشی های بزرگ به گوش نرسد. اما باز هم باید به انتظار نشست؛ زیرا این انتظار است که همه چیز را مشخص خواهد کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.