• Huawei M2 پرده برداری شد:تبلت ۸ اینچی با اسپیکر های قدرتمند

    gsmarena_001_4

    شرکت Huawei پس از انتشار اولین تبلت مقرون به صرفه خود در سال گذشته با نام Huawei M1،امسال از نسل جدید این سری تبلت با نام Huawei M2 پرده برداری کرد.این تبلت دارای بدنه تمام فلزی است که از نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیبانی می کند.(نسخه ۱۶ گیگابایتی)
    این اسمارتفون دارای صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولیشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است.نسخه اندروید این اسمارتفون ۵٫۰ لولی پاپ می باشد و دارای رابط کاربری EMUI 3.1 است.Media Pad 2 از لحاظ سخت افزاری،دارای چیپ ست هشت هسته ای Kirin 930 با ۳ گیگابایت می باشد و در دو نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی منتشر خواهد شد.
    ضخامت این تبلت ۷٫۸ میلی متر است و دارای اسپیکر استریو با توان ۱ وات و استاندارد Harman Kardon sound می باشد.
    دوربین اصلی با کیفیت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی این تبلت،با یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری همراه است.

    gsmarena_002

    مقرون به صرفه ترین نسخه این تبلت(بدون سیم کارت-۱۶ گیگابایتی)۲۵۶ دلار قیمت گزاری شده است،در حالی که نسخه دیگر(اینترنت نسل چهارم-۶۴ گیگابایتی)دارای قیمت ۳۶۷ دلاری می باشد.Huawei M2 در تاریخ ۱۶ جولای پا به عرصه بازار های جهانی خواهد گذاشت و بزودی در سراسر جهان به فروش می رسد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.