• LG G4 بیش از گذشته نمایان می شود

    lg-g4-leak

    رونمایی رسمی شرکت ال جی از LG G4 گل سرسبد خود در تاریخ ۲۸ آوریل خواهد بود اما با این حال در صفحه این محصول عکس های رسمی از شرکت ال جی برای چند ساعت متوالی دیده شده است.
    1
    همینطور که در تصاویر نمایان است این اسمارتفون با پوششی چرمی می باشد که قطعا مورد پسند طرفداران شرکت ال جی قرار خواهد گرفت.چرمی با رنگ های گوناگون می تواند فروش این پرچمدار را بالا ببرد.
    2
    این گل سر سبد کره ای،همچنین با پوشش پلاستیکی نیز در دسترس قرار خواد گرفت تا قیمیت را حدودی پایین آورد که رنگ هایی از قبیل خاکستری تیره، سفید، طلا و از این دسته خواهد بود.
    LG G4،اسمارتفونی دارای قوس و بسیار باریک که به شما احساس بسیار خوبی در دست شما می دهد که این به لطف طراحی بسیار زیبای آن بزرگی صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی اش می باشد.
    3
    صفحه نمایش کوانتومی ۵٫۵ QHD IPS که دیگر جایی برای صحبت کردن نمی گذارد! واحد جدید،ترکیبی از تولید رنگ غنی با بهره وری انرژی.
    4
    LG G4 کارت حافظه را پشتیبانی می کند و دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری می باشد که برای بار دوم نیز می تواند توسط کاربر تعویض گردد.
    5
    ابعاد فیزیکی LG G4 عبارتند از بدنه ای ۱۴۹٫۱ در ۷۵٫۳ در ۸٫۹ میلی متری و البته،هنوز حرفی از وزن زده نشده.
    ال جی دوباره برای پرچمدار جدید خود نیز فلیپ کاور تعبیه کرده است و همینطور گفته می شود که لوازم جانبی نیز در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود.
    gsmarena_006
    صفحه رسمی خبری حرفی در مورد چیپست نزده اما احتمالا این اسمارتفون از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 810 بهره می برد که با رم ۳ گیگابایتی قطعا سخت افزار خوبی خواهد بود.دوربین نیز به گفته قبلی شرکت ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود اما شرکت های دیگر در پرچمداران جدید خود این عدد را تاحددی بالاتر از LG بیان کرده اند.

    (۶)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.