• HTC Desire 816 در ماه April آپدیت Android 5.0 Lollipop دریافت می کند

    HTC-Desire-816-2

    HTC Desire 816 ، یعنی اسمارتفونی که حدودا یک سال قبل عرضه شد، یکی از بهترین گوشی های mid-range در زمان خود بود.این گوشی با سیستم عامل Android KitKat عرضه شد و تا این لحظه نیز با همین سیستم عامل کار می کند. خبر های خوشحال کننده ای در این زمینه وجود دارد که اچ تی سی در ماه آینده آپدیت Android 5.0 Lollipop را برای آن عرضه می کند.

    بر اساس گفته HTC ROM developer LlabTooFeR ، گوشی Desire 816 ماه آینده به سیستم عامل Android 5.0.2 Lollipop آپدیت خواهد شد. هنوز مشخص نشده است که آیا این آپدیت محیط کاربری Sense 7 UI را نیز به این گوشی می آورد ، یا اینکه همچنان با محیط کاربری فعلی اچ تی سی یعنی Sense 6 UI آپدیت خواهد شد. در این مورد بعدا اطلاع رسانی خواهد شد. در حال حاضر قیمت این گوشی در آمریکا $۲۰۰ می باشد. همانطور که میدانید Desire 816 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خود بزرگترین سری Desire اچ تی سی محسوب می شود. در جلوی گوشی نیز به مانند سنت پرچمداران front-facing speaker های دوگانه را شاهد هستیم. دوربین ۱۳ MP در عقب و رم ۱٫۵ GB نیز سایر مشخصات این میان رده را تشکیل می دهند. در بخش پردازشی نیز شاهد حضور quad-core Snapdragon 400 و فرکانس کاری ۱٫۶ GHz هر یک از هسته ها هستیم. باتری این گوشی نیز ۲۶۰۰ mAh می باشد.
    آیا شما از دارندگان Desire 816 هستید؟ به نظر شما Lollipop این گوشی را یا تحولی مواجه خواهد کرد؟

    (۲۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.