• Xperia Z4 Tablet ، پادشاهی جدید برای دنیای تبلت ها

    Xperia-Z4-Tablet-640x434

    همان طور که در خبر قبل گفتیم ، سونی M4 Aqua را معرفی کرد ; یک گوشی میان رده ی قدرتمند برای تمام سلیقه ها . و اما این تمام ماجرا نبود ! سونی پس از معرفی این گوشی ، پادشاهی جدید برای دنیای تبلت های معرفی کرد ” Xperia Z4 Tablet ” .

    تبلتی فوق نازک تنها با ۶٫۱ میلی متر ضخامت و سبک با ۳۸۹ گرم وزن و البته با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی IPS و وضوح تصویر ۲K که حاصل آن می شود تراکم پیکسلی معادل ۲۹۹ ppi.

    این تبلت به باطری ۶۰۰۰ mAh مجهز شده است و به گفته ی سونی برای ۱۷ ساعت ویدئو دیدن بسیار مناسب است .

    سونی گفته است که این تبلت در میان رقبایش همچون Amazon Kindle Fire HDX, Apple iPad Air 2, Microsoft Surface Pro 3, Samsung Galaxy Tab S و Samsung Galaxy Tab S روشن ترین صفحه نمایش را در اختیار دارد و نسبت به پدر خود یعنی Xperia Z2 Tablet تا ۴۰ درصد روشن تر است .

    همچنین به گفته ی سونی ، سعی شده است در این تبلت ، حاشیه های دور صفحه نمایش را تا حد امکان کم کند .

    و حالا می رویم سراغ قدرت این دستگاه !

    آخرین و قدرتمند ترین چیپست شرکت Qualocomm یعنی Snapdragon 810 با ۸ هسته ی ۶۴ بیتی ( ۴ هسته ای ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A57 و ۴ هسته ی ۱٫۶ گیگاهرتزی Cortex-A53 ) ، پردازنده ی گرافیک Adreno 430 و ۳ گیگابایت حافظه ی RAM .

    حافظه ی داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است و ما بسیار خوشحالیم که می بینیم سونی نسخه ی ۱۶ گیگاباتی را حذف کرده است ، و البته امیدواریم این کار برای Xperia Z4 نیز تکرار شود .

    همانند Xperia Z2 این تبلت دارای اسپیکر های استریو در جلوی خود می باشد . High-Res Audio همراه با پردازش DSEE HXTM و کدک جدید سونی با نام LDAC ، این تبلت را برای عاشقان دنیای موسیقی به یک تبلت ایده آل تبدیل کرده است .

    همانند Xperia M4 Aqua این تبلت نیز به آخرین نسخه ی ضد آب و ضد غبار بودن یعنی IP65/IP68 مجهز است و این یعنی دیگر نیازی به درپوش برای microUSB نیست !

    Xperia-Z4-Tablet_4

    دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی Exmor RS و دوربین ۵٫۱ مگاپیکسلی برای جلو این تبلت را از نظر دوبین تقریبا کامل ساخته است .
    بلوتوث ۴٫۱ ، پشتیبانی از PS4 Remote Play و NFC از سایر مشخصات این تبلت می باشد .

    این دستگاه در دو نسخه ی Wi-Fi و LTE ، در دو رنگ مشکی و سفید و با اندروید ۵٫۰ Lollipop عرضه خواهد شد .

    (10)(1)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.