• Xperia M4 Aqua ، میان رده ای قدرتمند برای تمام سلیقه ها

    Xperia-M4-Aqua_5-640x434

    MWC شروع شد و همگی منتظر معرفی محصولات جدید از شرکت های مطرح بودند . سامسونگ و HTC ستاره های خود را معرفی کردند و بعد از آن ها نوبت به سونی رسید تا دنیا را با محصلات خود آشنا سازد .

    Xperia M4 Aqua و Xperia M4 Aqua Dual دو محصول میان رده ی سونی بودند که امروز صبح در MWC معرفی شدند .

    این دستگاه های قدرتمند میان رده که به آخرین اتصالات ۴G LTE مجهز هستند از چیپست ۶۴ بیتی Snapdragon 615 استفاده می کنند که این چیپست دارای پردازنده ی ۸ هسته ای ( ۴ هسته ی ۱٫۵ گیگاهرتزی Cortex-A53 و ۴ هسته ی ۱ گیگاهرتزی Cortex-A53 ) ، پردازنده ی گرافیکی Adreno 405 و ۲ گیگابایت RAM می باشد .

    از نظر صفحه نمایش ، یک صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و تراکم پیکسل ۲۹۴ ppi برای این دستگاه در نظر گرفته شده است .

    و اما یک جز مهم این گوشی :

    کلمه ی Aqua به معنی آب می باشد و در نتیجه جز مهم این گوشی ضد آب بودن آن است ، و حالا خبری خوش برای طرفداران سونی ! این دستگاه از آخرین استاندارد IP65 و IP68 استفاده می کند و جالب تر اینجاست که علاوه بر اینکه جک ۳٫۵ میلی متری هدست نیازی به در پوش ندارد ، درپوش پورت microUSB نیز برداشته شده است و برای ضد آب بودن دیگر نیازی به درپوش ندارد !

    M4 Aqua از نظر حافظه داخلی در دو مدل ۱۶ و ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد .

    ویژگی دیگر این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS آن است که با یک دریچه ی F/2.0 و حساست ISO 3200 به نور این گوشی را در رده ی خود به یکی از مجهز ترین Camera Phone ها تبدیل می کند و البته خبری خوش برای طرفداران عکس های سلفی ، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۸ درجه در خدمت شماست !

    از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باطری ۲۴۰۰ mAh ، بلوتوث نسخه ۴٫۱ و NFC اشاره کرد .

    این دستگاه قدرتمند در سه رنگ مشکی ، سفید و مرجانی ( برای تمام سلیقه ها ) ، با اندروید ۵٫۰ Lollipop و در بهار ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد .

    (6)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.