• عرضه گوشی های کداک در اوایل ژانویه|نمایشگاه CES 2015

    54545

    همانطور که می دانید مدتی پیش شرکت کداک با مشکلات مالی متعددی روبرو شد و همگان، این شرکت را به ورشکستگی محکوم کردند.اما کداک با فروش برخی از پتنت های خود از ورشکستگی نجات پیدا کرد و حالا می خواهد که تمرکز خود را بر روی گوشی های هوشمند قرار دهد.

    شرکت کداک پا در فعالیت جدیدی گذاشته که البته در آن باز هم بازار دوربین ها را مورد هدف قرار داده است.کداک تصمیم گرفته گوشی های هوشمند قدرتمندی تولید کند که در قسمت دوربین یک سر و گردن (شایدم بیشتر!) از بقیه اسمارتفون ها بالاتر باشد.
    کداک وعده داده که گوشی های هوشمند خود را به گونه ای خواهد ساخت که از لحاظ طراحی مورد پسند افراد قرار گیرد.همچنین این اسمارتفون ها که توسط شرکت Bullitt ساخته می شوند قرار است که از سخت افزار قدرتمندی بهره برده و کاربران را کاملا راضی نگه دارد.احتمال می رود که اسمارتفون های کداک در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شوند.

    اگر می خواهید بقیه اخبار نمایشگاه CES 2015 را بخوانید، اینجا کلیک کنید.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.