• Oppo برای رقابت با سامسونگ محصولی شبیه Galaxy Camera را معرفی خواهد کرد؟

    Oppo-logo_1600px-600x400

    Oppo-logo_1600px-600x400
    اطلاعات همچنان پراکنده است،اما بر اساس یک منبع،شرکت Oppo در حال کار کردن روی محصولی نظیر کمرافون می باشد و هدف او نیز رقابت با Samsung Galaxy Camera بیان شده است.بر اساس یک عکس،اطلاعت مختصری به دست آمده که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی دوربین گوشی خود است.در ادامه از این عکس و سایر موارد با خبر شوید.

    با توجه به این عکس،اشاره شده که محصول آینده این شرکت یک دیوایس high resolution خواهد بود از ویژگی پردازش تصویر owl بر خوردار خواهد بود.احتمالا این محصول از ویژگی پردازش تصویر owl در شب برخوردار است و در وضعیتی که نور کم باشد،می تواند تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند.همچنین Oppo بیان کرده که در طراحی بدنه ی(و محیط کاربری) آن نو آوری به خرج داده است.چیزی که در این میان انتظار می رود که شاهد آن باشیم،وجود سیستم عامل اندروید به همراه نرم افزار مخصوص ویرایش تصویر می باشد.این محصول احتمالا دارای remote shutter و flash نیز خواهد بود.همچنین گفته می شود که ثبت تصاویر با سرعت زیادی انجام خواهند گرفت.
    Oppo-Camera-Leaked-Image

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.