• HTC در تنگنا | اختلاس و سرقت اسرار تجاری در HTC

    chien

    gsmarena_0071

    پنج تن از طراحان شرکت HTC شامل توماس شن معاون ارشد طراحی محصول، وو شن هانگ مدیر بخش تحقیق و توسعه و جاستین هوانگ مدیر ارشد بخش طراحی این شرکت که هدایت تیم طراحی One را بر عهده داشت، به جرم اختلاس و سرقت اسرار فنی و تجاری محرمانه این شرکت بازداشت شدند.

    شن، وو و هوانگ در نظر داشتند تا یک شرکت طراحی با تمرکز بر روی بازار چین راه اندازی کنند. این سه نفر طوری برنامه ریزی کرده‌ بودند تا پس از دریافت پاداش نیم‌ساله، دسته جمعی از شرکت HTC استعفا داده و هدف اصلی خود که همانا راه اندازی آن شرکت بود را پیگیری کنند. شن و وو در حال حاضر در حبس به سر می‌برند و سایرین نیز به قید ضمانت‌های سنگین آزاد شده‌اند.

    رئیس هیات مدیره HTC طی یک نامه که به Engadget فرستاده نوشته است که کیفرخواستی که این شرکت بر علیه این افراد تنظیم نموده مربوط می‌شود به دانلود کردن اطلاعات محرمانه مربوط به رابط کاربری سنس ۶ (که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است) و به اشتراک گذاشتن آن‌ها از طریق پست الکترونیک. مورد بعدی مربوط است به جرمی که شن، وو و هوانگ مرتکب شده‌اند. آن‌ها طوری وانمود کرده‌اند که طراحی قاب آلومینیومی گوشی One را در یک کارخانه بیرونی انجام داده اند و به همین دلیل با جعل فاکتورها مبلغ ۳۳۴,۰۰۰ دلار از این شرکت(HTC) دریافت نموده‌اند. این در حالی است که کل پروسه طراحی و ساخت نمونه اولیه قاب این گوشی در منزل یکی از این افراد انجام پذیرفته است.

    توماس چن که هم اکنون در زندان به سر می برد

    توماس چن که هم اکنون در زندان به سر می برد

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.