• IPad Pro بیست آبان عرضه می‌شود

    gsmarena_001

    IPad Pro یکی از بزرگترین تبلت‌های ساخته شده توسط اپل می‌باشد که با توجه به منابع مختلف، در ۱۱نوامبر (۲۰آبان) به‌طور رسمی وارد بازار می‌شود. با اندرویدکده همراه باشید.

    اگر اطلاع داشته باشید، اپل این تبلت را در اوایل سپتامبر (مهرماه) به‌طور رسمی معرفی کرد؛ اما هیچ اطلاعاتی از تاریخ عرضه این تبلت، منتشر نکرد. حال، اپل اعلام کرد که ماه نوامبر (آبان)، ماهی است که ما باید منتظر عرضه این تبلت در فروشگاه‌ها باشیم و به گفته یکی از منابع معتبر و قابل اعتماد، ۱۱ نوامبر (۲۰آبان) تاریخ دقیق عرضه این تبلت در فروشگاه‌ها است و شما می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و یا درون شهر این تبلت را خریداری کنید؛ البته به‌خاطر داشته باشید که این اطلاعات فقط برای کشورهای ایالات متحده می‌باشد.

    همزمان با عرضه IPad Pro، مداد مخصوص این تبلت به‌قیمت ۹۹$ و صفحه کلید هوشمند به‌قیمت ۱۶۹$ در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود و خود تبلت به‌قیمت ۷۹۹$ به‌همراه صفحه نمایش لمسی ۱۲٫۹ اینچی و وضوح ۲۷۳۲×۲۰۴۸ عرضه می‌شود. گفتنی است که این تبلت دارای چیپ‌های ساخته خود اپل که A9X نام دارند، به‌همراه چهار اسپیکر خواهد بود.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.