• Galaxy S4در برابر LG G2 : اعداد توضیح می دهند!

    lg-g2-display-3-645x383

    lg-g2-samsung-galaxy-s4-vs-8.JPG
    جانشین Optimus G،یعنی G2 که اخیرا معرفی شده است.،ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری را به کاربران هدیه می دهد.در حال حاضر با چند عدد ساده به بررسی این اسمارتفون و s4 می پردازیم.با ما همراه باشید.

    ۰٫۲۱ اینچ

    یعنی مقدار تفاوتی که در سایز صفحه نمایش Galaxy S4و LG G2وجود دارد.سایز صفحه نمایش G2 تقریبا ۵٫۲ اینچ می باشد که در مقایسه با صفحه نمایش ۴٫۹۹ اینچی اس۴،چیزی حدود ۰٫۲۱ اینچ بزرگ تر است.

    ۱۷ppi
    lg-g2-display-3-645x383

    این عدد بیانگر ۱۷ پیکسل بیشتر در هر اینچ برای اس۴ نسبت به G2 می باشد.یعنی ۴۴۱ppi نسبت به ۴۲۴٫این تفاوت چندان قابل توجه نیست.هرچند هر دو در زمینه صفحه نمایش حرف های زیادی برای گفتن دارند و تنها چگالی پیکسل برای برتری در این زمینه کافی نیست.G2 دارای یک صفحه نمایش (Full HD IPS (1080p و اس۴ دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED (با رزولوشن ۱۰۸۰p) می باشد.با وجود این که هردو صفحه نمایش ۱۰۸۰p هستند،اما الجی ادعا می کند که استفاده کردن آن ها از تکنولوژی IPS-LCD ،نسبت به رقیبان برتری دارد و به عبارتی صفحه نمایش آن ها subpixel های بیشتری ارائه می دهد.(نسبت به S4)به تصویر بالا دقت کنید.

    ۳۹۶MHz

    LG G2 از یک چیسپ ست Snapdragon 800 استفاده می کند که شامل چهار هسته ی پردازشی می شود.این هسته ها تا فرکانس کاری ۲٫۲۶GHz کلاک شده اند.یعنی ۳۹۶MHz بیشتر نسبت به اس۴٫البته توجه داشته باشید که در اینجا نسخه ی Snapdragon 600 اس۴ مورد بررسی قرار گرفته است که پردازنده های آن تا فرکانس ۱٫۹GHz کلاک شده اند.

    ۴۰۰ mAh
    LG-G2-event-8-645x383
    یکی از بزرگترین مزیت های G2 باتری ۳,۰۰۰ mAh می باشد.یعنی ۴۰۰ milliamp hours بیشتر نسبت به باتری ۲,۶۰۰ mAh ـی اس۴٫البته توجه داشته باشید که صفحه نمایش بزرگ تر و کلاک بیشتر پردازنده ها،مصرف باتری را بالا می برد.بنا براین استفاده کردن از چنین باتری ای تقریبا دور از انتظار نیست.

    ۰ megapixels
    تفاوتی در بخش دوربین،البته از لحاظ megapixel وجود ندارد.اما یکسری تفاوت های اندک در بخش نرم افزاری که عدسی را کنترل می کند وجود دارد.

    Adreno 320 vs Adreno 330
    AdrenoPerformanceOvertime_689-645x363
    همان طور که می دانید سیستم بر روی چیپ Snapdragon 800 در بسیاری از دیوایس ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و یکی از مواردی که قدرتمندی آن را به رخ رقیبان آن می کشد،بخش پردازش گرافیکی آن است.یعنی Adreno 330.در این بخش ما شاهد افزایش چشمگیر پرفرمنس به میزان ۳۵-۵۰% هستیم.هر چند در استاندارد های امروز Adreno 320 نیز عملکردش بسیار عالی است اما Adreno 330 در بخش بازدهی به مراتب بهتر عمل می کند.

    ۰ GB

    هیچ تفاوتی در میزان RAM وجود ندارد!هردو دارای رم ۲GBـی هستند.انتظار می رود که در بخش multitasking و سرعت اجرای کلی هردو عملکرد خوبی را داشته باشند.هرچند وجود Snapdragon 800 به تنهایی باعث برتری G2 می شود.

    در نهایت باید بیان کرد هر دو اسمارتفون از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی بهره مند اند،اما G2 به طور کلی آپدیت شده است و با آوردن چیپست جدید کوالکام در بخش سخت افزاری پرفرمنس بیشتری را می تواند ارائه دهد.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. فقط اسم سامسونگ میتونه الجی رو بخوره!!!!!!!!!!! only galaxy s4

    (0)(0)
    • بابا این حرفا رو بزار در کوزه آبشو بخور،،،،galaxy s4 خودشو بکشه نیمتونه نصف g2پردازش و سرعت داشته باشه،حاجی Aderno 330یعنی یک و نیم برابر Aderno 320سرعت پردازش گرافیکی داره و با تکیه بر اینکه سرعت Aderno320حدود۵۱٫۲GFlops هست پس نتیجه این میشه که۷۶٫۸GFlopsسرعت جی ۲ ، و اینکه Snapdragon 600 در مقابل Snapdragon 800 اصلا حرفی برای گفتن نداره ،،، برو نتایج بنچ مارک ها رو نگاه کن ،ببین که سونی Xperia Z Ultraتونست مثه آب خوردن و با اقتدار اس۴ رو کنار بزنه، حالا این پرچمدار ال جی که سی پی یوش از سونی Xperia Z Ultraهم بالاتره نمیتونه s4 رو شکست بده،خواهشا اگه چیزی نمیدونید الکی حرف نزنید

      (۰)(۰)
  2. من LG Optimus G دارم، خیلی خفن تر از Samsung S3 دوستمه - از هر نظر - پس حتما G2 هم از S4 سرتر خواهد بووووود

    (۰)(۰)
  3. Senator عزیز خیلی ممنون از پاسخ شما.با کلیت کامنت شما موافقم ولی عموما برای مقایسه چند چیز رو باید سنجید.اولا زمان عرضه(Q1,2,3,4)دوما این که سایت های معتبر عموما کلاس گوشی هایی که از پردازنده ی معین مثل همین اسنپدراگون ۸۰۰ یا ۶۰۰ بودن رو در نظر میگرن.در اصل میشه همون رعات کردن زمان عرضه باز هم.امید وارم دوستان دیگر هم رعایت کنن و با تعصب به یه برند نگاه کنن ولی شما هم رعایت کنید که به برند خاصی(اصلا فرقی نداره چه شرکتی باشه)توهین نشه
    :دی

    (۰)(۰)
  4. whoah this particular weblog is actually wonderful i love reading your own posts. Continue the great paintings! You understand, lots of folks are looking around with this info, you are able to help all of them greatly.

    (0)(0)
  5. Excellent beat! I want to apprentice simultaneously as a person amend your site, how might i subscribe for any blog site? The accounts helped me personally a suitable deal. I've been a tiny bit acquainted of the your transmit provided lively transparent concept

    (0)(0)