• گزارش: احتمال خروج سونی از بازار اسمارتفون ها

    sony-xperia-z3-17

    به نقل از گزارشی جدید ، مدیر اجرایی سونی آقای کازو هیرایی فقط یک سال دیگر را به بخش اسمارتفون سونی فرصت داده تا خودش را اثبات کند و به مرحله سوددهی برسد. با اندرویدکده در ادامه خبر همراه باشید.

    به نقل از همین گزارش، هیئت مدیره سونی اخطار داده است اگر سونی موبایل نتواند در سال ۲۰۱۶ این روند ضرر را متوقف کند و به سوددهی برسد، احتمال دارد گزینه های دیگری از قبیل کنار رفتن از بازار اسمارتفون ها بررسی شود. بخش عظیمی از مشکلات سونی مربوط به بازار آمریکای این شرکت است که نتوانسته آن طور که باید آن را تصاحب کند و سهم این شرکت در این بازار فقط ۱% است. در کشور خود سونی، یعنی ژاپن این آمار ناامید کننده تر نیز می شود که فقط ۱۷٫۵% است. دلبل ایجاد این آمار بسیار ناامید کننده در کشور خود شرکت وجود شرکت هایی چینی است که بازار میان رده ها را به طور کلی تصاحب کرده اند.

    در قسمت گوشی های پرچمدار، خانواده Z5 توانسته کمی از توجهات را به خود جلب کند به خصوص عضو ارشد این خانواده یعنی، Xperia Z5 Premium که با صفحه نمایش ۴K خود دل بسیاری را تصاحب کرده است. این دستگاه اولین اسمارتفون با صفحه نمایش ۴K است که تراکم بالای ۸۰۰ پیکسل در اینچ را برای کاربر به ارمغان می آورد. ولی بدون یک شرکت بزرگ آمریکایی که این دستگاه را به صورت قرار دادی به فروش برساند، به نظر می رسد که مشکلات سونی هم چنان پا برجای بماند و با این سیاست های ضعیف در امر فروش، همچنان به ضرر دهی ادامه بدهد.

    کلید حل تمامی این مشکلات به عهده خود سونی می باشد چرا که اگر به این زودی نجنبد نام سونی موبایل به زودی به تاریخ خواهد پیوست.

    (۳)(۲)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.