• از لومیا ۵۵۰ در کنفرانس مایکروسافت رونمایی شد

    می دانید که شرکت مایکروسافت، امروز در شهر نیویورک، طی مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در بین این گوشی ها؛ نام لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال و تبلت های سرفیس نیز به چشم می خورد. در کنار این گوشی ها؛ از لومیا ۵۵۰ نیز رونمایی شد. یک اسمارت فون سطح پایین با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی و مهم تر از همه؛ قیمت به صرفه ۱۳۹ دلار ایالات متحده. برای جزئیات بیشتر با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    در ابتدای مشخصات لومیا ۵۵۰؛ یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی LCD با تراکم پیکسلی ۷۲۰p قرار دارد. شاید نتوان بهتر از این خصیصه؛ مشخصه دیگری را در این گوشی پیدا کرد. همچنین رم لومیا ۵۵۰ نیز ۱ گیگابایت می باشد. پردازنده این دستگاه ۱٫۱ گیگاهرتزی چهار هسته ای با چیپ اسنپ دراگون ۲۱۰ می باشد.

    حافظه داخی محصول میان رده مایکروسافت دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. ضمن اینکه می توانید این فضای ذخیره سازی را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا دهید. دوربین عقب لومیا ۵۵۰ پنج مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسل کیفیت ضبط تصاویر را به شما تقدیم می کند. ضمن اینکه پشتیبانی از LTE نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

    • برای نمایش تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

    شما می توانید این گوشی را با رنگ های مختلفی که مایکروسافت برای قاب آن در نظر گرفته است؛ شخصی سازی کنید. میزان عمر باتری این اسمارت فون نیز ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. طول این گوشی ۱۳۶٫۱ میلی متر بوده عرض آن نیز ۶۷٫۸ میلی متر و ضخامت آن نیز ۹٫۹ میلی متر می باشد.
    جالب است بدانید که وزن این گوشی همانند آیفون ۶ اس ۱۴۱٫۹ گرم می باشد. وزنی که استاندارد یک گجت ۴٫۷ اینچی می باشد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.