• باگ جدید در مک پسورد های کاربران را از طریق SMS به هکر ارسال می کند!

    HackingUSB-Mac

    این باگ خطرناک و مهم که به تازگی در مکینتاش کشف شده است این امکان را به هکر خواهد داد که پسورد های کاربران را از طریق پیامک  دریافت کند و این باگ ارتباط مستقیم به Keychain دارد در ادامه با ما همراه باشید.

    اخیرا یکی از متخصصان  امنیتی باگ جدیدی در سیستم عامل مکینتاش کشف کرد. هکر ها با این باگ قادرخواهند بود تا پسورد های کاربران را از طریق اس ام اس دریافت کنند. و این برای اپل  که ادعا می کند مکینتاش امن است عجیب است.!!! keychain در سیستم عامل اپل وظیفه نگهداری  پسورد کاربران را بصورت امن دارد. ولی با این باگ جدید هکر به تمامی رمز های عبور ذخیره شده در قسمت Keychain دسترسی خواهد داشت.گفته می شود این دو متخصص در حال کار با برنامه احراز هویت MyKi بودند. بعد از آن متوجه شدند که هکر ها می توانند با اجرای چند دستور کوچک  کاربران مک را به استفاده از کلید AllowButtonبه جای وارد کردن پسورد متقاعد کنند. وقتی کاربر روی این دکمه کلیک کند برنامه کد های مخرب را اجرا و رمز های شما را پردازش و به هکر ارسال خواهد کرد.تمام این مراحل بصورتی انجام می شود که کاربر متوجه هیچ چیز غیر عادی در سیستم عامل خود نشود. ! زیرا این فرآیند در حالی انجام می شود که کاربر به طور عادی مشغول  دیدن عکس فیلم وبسایت یا … است . این دو متخصص روش را فقط با یک دکمه توسعه دادند تا ثابت کنند که این کار چقدر ساده است. و هک کردن Keychain کار دشواری نیست.

    جبرا یکی از متخصصان که این باگ را کشف کرده گفته: ما این باگ را به اپل گزارش کرده. تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. جبرا به کاربران هشدار داد در صورت مشاهده کلیدی  مثل AllowButton در هنگام وارد کردن رمز و…  احتیاط کنید و  دکمه مربوطه را فشار ندهید.

    این  بار اولین بار نیست که سیستم عامل مکینتاش دچار چنین مشکلاتی می شود. ولی اپل همچنان ادعا دارد این سیستم عامل بسیار امن است و حتی نیازی به آنتی ویروس ندارد.

    نظر شما چیست؟

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.