• مشخصات جدیدی از Galaxy XCover 3 فاش شد

    0123

    گوشی های سری XCover سامسونگ هیچ گاه مشخصات جالب توجهی نداشته اند و همیشه جزء گوشی های سطح پایین بازار بوده اند.گوشی های سری XCover سامسونگ اگرچه که جزء گوشی های سطح پایین قرار می گیرند اما دارای سه مشخصه می باشند که حتی پرچمداران این شرکت نیز از این قابلیت ها هیچ بویی نبرده اند. ضدآب، ضد ضربه و ضد غبار بودن گوشی های سری XCover همان سه مشخصه ای هستند که این سری گوشی های سامسونگ را متفاوت از بقیه گوشی های این شرکت جلوه داده است.

    حالا خبرهایی از نسخه سوم سری XCover گوشی های سامسونگ به گوشمان رسیده که البته برخی از مشخصات آن نیز فاش شده است.
    02
    Galaxy XCover 3 از یک صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ بهره می برد که به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت تجهیز شده است. همچنین دوربین جلوی این گوشی کیفیتی برابر با ۵ مگاپیکسل دارد که از این نظر توانایی رقابت با گوشی Xperia C3 سونی را نیز دارا می باشد.
    مشخص نیست که این گوشی در چه تاریخی معرفی می شود اما بر اساس شایعات به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک سامسونگ از نسخه سوم سری Galaxy XCover پرده برداری کرده و بلافاصه آن را عرضه نماید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.