• بنچمارک پردازنده گرافیکی Adreno 430

    03

    همانطور که می دانید چیپست های شرکت کوالکام از پردازنده گرافیکی Adreno بهره می برند و جدیدترین چیپست تولید این شرکت Snapdragon 810 می باشد که با پردازنده گرافیکی Adraeno 430 همراه شده است.این پردازنده گرافیکی به قدری قدرتمند است که توانسته رتبه اول را در بنچمارک ها به ثبت برساند و یک بار دیگر از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گیرد.

    در تست های گرفته شده و در بنچمارک ها پردازنده گرافیکی Adreno 430 توانست رتبه اول را کسب کند و پس از آن پردازنده گرافیکی Adreno 330 که مربوط بهچیپست Snapdragon 801 می باشد در مقام دوم ایستاد.همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T760 که مربوط به گوشی Galaxy Note 4 می باشد، جایگاه سوم را بدست آورد.
    01
    هم اکنون گوشی هوشمند LG G Flex 2، اولین گجتی است که از چیپست Snapdragon 810 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می برد.به هر حال با توجه به شایعات اخیر و به استناد از مطلب “مشکلات Snapdragon 810|حرارت شدید در گوشی LG G Flex 2” مسلما این پردازنده با مشکلات بزرگ و کوچکی مواجه خواهد شد که کاربران را کمی آزرده خاطر خواهد کرد اما در هر صورت این پردازنده گرافیکی قدرتی زایدالوصف دارد که می توان به عنوان یکی از مهم ترین اتفاق های سال ۲۰۱۵ از آن یاد کرد.

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.